Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 14110 ۱۴۰۰/۰۸/۱۱   ۲۱:۲۲:۲۰

در جلسه امروز مطرح شد؛
حمایت از کسب و کارهای حوزه فاوای آذربایجان غربی با ارائه تسهیلات کم‌بهره

 

در جلسه مشترکی با حضور کارشناسان اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی، شرکت‌ها و مسئولان پارک علم و فناوری استان نحوه حمایت وزارت ارتباطات از کسب و کارهای حوزه فاوای با ارائه تسهیلات کم بهره تبیین شد.

به گزارش نای قلم، در این نشست کارشناس فناوری اطلاعات با اشاره به وضعیت استان در زمینه شاخص توسعه‌یافتگی فناوری اطلاعات و برش استانی تسهیلات بند الف تبصره 18 قانون بودجه 1400 کشور گفت: به منظور کمک به تسریع در انجام پروژه‌های فعال در حوزه فاوای استان از کسب و کارهای این بخش با ارائه تسهیلاتی کم بهره در قالب شش طرح حمایت می‌کنیم.

علیرضا پیمانفر افزود: مبلغ پرداختی با توجه به مبلغ قرارداد شرکت‌ها به منظور تامین بخشی از نقدینگی مورد نیاز برای تامین نیروی انسانی و یا تجهیزات مورد استفاده پرداخت می‌شود.

بر اساس این گزارش اهدافی که این طرح دنبال می‌کند، حمایت از کسب و کارهای نو پاو غیر نوپا، ارتقاء و توسعه کاربرد و افزایش توانمندی بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات ICT استان است.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا