Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 14105 ۱۴۰۰/۰۸/۱۱   ۲۰:۵۷:۰۹

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی خبر داد؛
کشف ۲۴۰ قبضه سلاح در منطقه آلوده به اشرار و عناصر ضدانقلاب

 

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی از کشف ۲۴۰ قبضه سلاح در منطقه آلوده به اشرار و عناصر ضدانقلاب توسط مرزبانان هنگ مرزی ارومیه خبر داد.

به گزارش نای قلم، سردار احمدعلی گودرزی در گفتگویی افزود: مرزبانان هنگ مرزی ارومیه در راستای انسداد کامل نوار مرزی و مبارزه بی‌امان با قاچاق سلاح و مهمات، با اشراف و تسلط اطلاعاتی و استفاده از تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی، موفق شدند با اقدام به موقع و دقیق از ورود محموله سلاح‌های غیرمجاز به داخل کشور جلوگیری کنند.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی افزود: مرزبانان غیور نیروی انتظامی در منطقه آلوده به اشرار و عناصر ضد انقلاب ۲۴۰ قبضه سلاح قاچاق شامل ۱۷۵ قبضه اسلحه شکاری، ۶۵ قبضه کلت کمری به همراه ۶ جعبه تجهیزات جانبی سلاح را کشف کردند.

وی با بیان اینکه قاچاقچیان از محل متواری شدند و تلاش مرزبانان برای شناسایی و دستگیری آن‌ها ادامه دارد، خاطرنشان کرد: سلاح‌های مکشوفه پس از تشکیل پرونده قضائی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع ذیصلاح شدند.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا