Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 14101 ۱۴۰۰/۰۸/۱۰   ۲۱:۱۲:۱۵

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی ارومیه:
۱۲۳ جایگاه سوخت در آذربایجان‌غربی فعال است

 

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی ارومیه گفت: تمام ۱۲۳ جایگاه سوخت در مرکز استان و شهرهای شمال آذربایجان‌غربی به طور کامل فعال بوده و سوخت با نرخ آزاد را تحویل مشتریان می‌دهند.

به گزارش نای قلم، احمد مجرد در گفتگویی اظهار کرد: حدود ۹۸ درصد از این جایگاه‌ها با تلاش کارشناسان شرکت نفت به مدار نرمال برگشته و سوخت را با کارت سهمیه‌ای ارائه می‌دهند.

وی در خصوص آخرین وضعیت جایگاه‌های سوخت در استان با بیان اینکه ۲۱ تیم فنی و پشتیبانی، مسئولیت راه اندازی مجدد جایگاه‌های سوخت این منطقه را عهده‌دار هستند، افزود: تلاش برای اتصال ۳ درصد از جایگاه‌های سوخت باقی مانده برای سوخت گیری با نرخ سهمیه‌ای نیز ادامه دارد.

مجرد با قدردانی از صبر و شکیبایی شهروندان در اختلال به وجود آمده، افزود: پس از اختلال در سامانه هوشمند سوخت، اکثر جایگاه‌ها در کمتر از ۱۰ ساعت با نرخ آزاد به چرخه فعالیت بازگشتند.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه خاطرنشان کرد: فهرست جایگاه‌های سوخت منطقه ارومیه که به صورت کامل با کارت سهمیه‌ای نیز فعال هستند در پایگاه اطلاع رسانی این شرکت به طور مرتب بروز رسانی می‌شود.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا