Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 14074 ۱۴۰۰/۰۸/۰۷   ۱۷:۰۰:۳۱

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:
فاصله بین مردم و مسئولان نباید از بین برود

 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: فاصله بین مردم و مسئولان نباید از بین برود تا زمینه نفوذ دشمن فراهم نشود.

به گزارش نای قلم، حجت الاسلام سید مهدی قریشی امروز ۷ آبان در خطبه های این هفته نماز جمعه ارومیه اظهار کرد: استاندار جدید آذربایجان‌غربی به عنوان نماینده دولت سیزدهم در استان مسوولان حوزه‌‌های مختلف و اجرایی را براساس مهارت، تخصص، توانمندی و شایسته‌سالاری انتخاب کند.

امام جمعه ارومیه افزود: این امر منجر می‌شود تا زمینه توسعه و پیشرفت استان فراهم شده و مشکلات مردم حل شود.

وی اضافه کرد: این روزها دشمنان به انحای مختلف در راستای مبارزه با انقلاب، به دنبال خدشه‌دار کردن اعتماد ملی، از بین بردن اتحاد و ایجاد جدایی بین مردم و ارکان نظام هستند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ادامه داد: مسئولان در رده های مختلف مدیریتی با تاسی از رییس جمهور باید با سرکشی به بخش‌های مختلف شهری و محلات، از نزدیک به مشکلات مردم و معضلات موجود آگاه شوند تا در راستای رفع آن اقدام کنند.

وی اضافه کرد: یکی از ترفند دشمنان طی روزهای اخیر حمله سایبری به جایگاه‌های سوخت بود که با جو روانی در تلاش آن بودند که آشوب به پا کنند اما خوشبختانه با بصیرت مردم و اطلاع‌رسانی به موقع مسوولان نقشه‌های دشمنان را سرکوب کردند.

کد خبرنگار: 983127

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا