Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 14064 ۱۴۰۰/۰۸/۰۶   ۱۲:۵۵:۳۵

در اختتامیه دهمین جشنواره صنعت چاپ شمال استان مطرح شد؛
فعالیت بیش از یک‌هزار نفر در واحدهای چاپ آذربایجان غربی

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی گفت: یک‌هزار و 500 نفر در 704 واحد چاپی استان فعالیت دارند.

به گزارش نای قلم، حجت الاسلام‌و‌المسلمین ناصر خدایارید ر آئین اختتامیه دهمین جشنواره صنعت چاپ شمال استان در خوی، اظهار کرد: یک‌هزار و 500 نفر در 704 واحد چاپی استان فعالیت دارند.

 وی پیوند فرهنگ با صنعت چاپ را دستاوردی مهم دانست و افزود: توسعه فرهنگی نیازمند پیوند آن با صنعت چاپ است که می‌تواند به تثبیت سرمایه و تسهیل ارتباطات با کشورهای همسایه شود.

 این مسئول ادامه داد: صنعت چاپ در این استان برای حضور فعالانه در عرصه رقابت، نیازمند به‌روزرسانی و تجهیز این صنعت به ادوات به‌روز دنیاست و صنعت چاپ نقش موثری در ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی پایدار در منطقه دارد و وقتی از صنعت چاپ صحبت می‌کنیم در حقیقت از رسانه، اقتصاد و اشتغال حرف می‌زنیم.

 خدایاری با اشاره به اهداف برگزاری جشنواره صنعت چاپ در شمال استان، ادامه داد: افزایش کیفیت و کمیت صنعت چاپ استان و ارائه دستاوردهای جدید در این حوزه از اهداف مهم این آیین است.

دهمین جشنواره صنعت چاپ در استان به دلیل شرایط کرونا در دو شهرستان بوکان، خوی برگزار شده و در مرکز استان (ارومیه) نیز برگزار می‌شود.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا