اخبار
کد خبر : 14063 ۱۴۰۰/۰۸/۰۵   ۲۲:۵۸:۵۷

هافبک تیم فوتبال تراکتور:
تفکر تیمی تراکتور مقابل استقلال کسب سه امتیاز است

 

هافبک تیم فوتبال تراکتور تبریز با اشاره به حساسیت بازی این هفته مقابل استقلال تهران، گفت: تفکر تیمی ما در این بازی برد و کسب سه امتیاز است.

به گزارش نای قلم، سامان نریمان جهان روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در بازی های لیگ برتر مقابل استقلال همواره خاطرات خوشی دارد، افزود: خیلی خوشبین هستم که همان بازی های تاثیرگذار و گلزنی سال های قبل را باردیگر مقابل استقلال تهران به نمایش بگذارم.

وی اظهار کرد: در هر بازی که مقابل استقلال بازی کرده ام یا گل زدم یا پاس گل دادم و اگر خدا کمک کند امیدوارم این بازی هم چنین خاطراتی برایم تکرار شود و بتوانم برای تیمم گل یا پاس گل بدهم، هر چند معتقدم پاس گل دادن همراه خوب بازی کردن می‌آید.

نریمان جهان ادامه داد: انشاالله بتوانیم در بازی روز شنبه مقابل استقلال یک بازی خوب انجام بدهیم و من نیز بتوانم در این بازی موثر باشم.

وی به بازی خوب مهاجم خارجی جدید استقلال در بازی مقابل ذوب آهن اشاره و اضافه کرد: این بازیکن در همان بازی اول، خودش را به خوبی نشان داد، اما مهاجمان تراکتور هم خوب هستند و حتی جوان هایمان نیز باانگیزه و کارآمد هستند که هر کدام زهردار برای تیم های مقابل اند.

نریمان جهان با تاکید بر اینکه بازی تراکتور با استقلال حساس و نفس گیر است، گفت: مطمئن باشید تیم حریف مقابل تراکتور کار خیلی سختی دارد و ما فقط برای برد وارد زمین می‌شویم.

وی برد ۳ بر صفر تراکتور مقابل صنعت نفت آبادان را مهم خواند و افزود: نتیجه ای که گرفتیم حاصل تلاش و انگیزه کادرفنی و بازیکنان بود چون تیم ما به معنی واقعی خوب است هر چند انتظار هم داشتیم و آمده بودیم که بازی را ببریم و خدا را شکر بچه ها توانستند تلاش کنند و یک نتیجه خیلی خوب با برد خیلی خوب به دست بیاوریم.

هافبک گلزن تراکتور ادامه داد: من در هر بازی تلاش می‌کنم بهترین بازی را انجام بدهم چون هوادارانمان لیاقت این را دارند و مطمئن باشند ما بیشترین تمرین را می‌کنیم و سعی می‌کنیم بهترین عملکرد را در زمین داشته باشیم تا همیشه هواداران خود را خوشحال کنیم.

نریمان جهان با تمجید از فیروز کریمی به عنوان سرمربی تراکتور، گفت: همه می‌دانند که وی فنی ترین مربی ایران است و من سومین سال است که با آقافیروز کار می‌کنم و مربی خیلی با دانشی است و کمک های وی نیز بسیار خوب هستند که امیدوارم با ادامه روند کنونی رو به رشد، فصل خوبی را رقم بزنیم.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال تراکتور تبریز در دومین هفته لیگ برتر با برتیر ۳ بر ۰ مقابل صنعت نفت آبادان تا حدودی توانست شکست سنگین ۴ بر ۱ مقابل گل گهر سیرجان را جبران کند.

این تیم در هفته سوم در تهران روز شنبه هشتم آبان ماه راس ساعت ۱۸ مقابل استقلال صف آرایی می کند. 

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا