اخبار
کد خبر : 1406 ۱۳۹۴/۱۰/۱۵   

تمهيدات فرماندهي انتظامي آذربايجان غربي براي بازگشايي مسيرهاي مسدود

فرمانده انتظامي استان از تهميدات ويژه براي بازگشايي مسيرهاي مسدود شده روستايي در بارش هاي اخير خبر داد .

به گزارش نای قلم، سردار ناصر اصلاني در گفت‌وگو یی گفت: به دنبال بارش برف و کولاک، محورهاي مواصلاتي 112روستا در شهرستان مهاباد بسته شده است که در اين راستا پليس راه با کمک ادارات راه و شهرسازي، هلال احمر، اورژانس، آتش نشاني، شهرداري ، اداره هواشناسي و فرمانداري شهرستان تمهيدات ويژه اي براي بازگشايي مسيرهاي مسدود شده، در دستور کار دارد.

وی با اشاره به تعامل با اداره کل راه و شهرسازي شهرستان جهت تعبيه کيسه نمک اضطراري در سربالايي هاي محورهاي روستايي جهت استفاده موردي خودروها، گفت: با دهياران روستاهاي مذکور براي استفاده از پتانسيل روستاييان جهت بازگشايي مسيرهاي روستايي، هماهنگي لازم صورت گرفته است.

فرمانده انتظامي آذربايجان غربي از آمادگي 20 اکيپ پليس راه در سطح جاده هاي مسدود شده روستاهاي مذکور به صورت شبانه روزي و تلاش براي بازگشايي مسيرها خبر داد.

وي تصريح کرد: همچنين هماهنگي هاي لازم با اداره کل راه و ترابري جهت بازگشايي مسيرهاي روستايي با استفاده از 100 دستگاه ماشين آلات سنگين و نيمه سنگين و 15 اکيپ راهداري انجام شده است.

اصلاني استفاده از پتانسيل پنج سازمان و نهاد اجرايي، امدادي و نظارتي شهرستان با بيش از 130نفر از نيروي انساني در جهت بازگشايي مسيرهاي روستايي، را ياد آور شد .

فرمانده انتظامي استان آذربايجان غربي خاطر نشان کرد: رانندگان در صورت عدم ضرورت، از ورود به جاده‌هاي مسدود شده خودداري کرده تا در عمليات بازگشايي مسيرها تسريع به عمل آيد .

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا