اخبار
کد خبر : 14058 ۱۴۰۰/۰۸/۰۵   ۲۱:۳۳:۴۳

در بازدید از مناطق محروم ارومیه تاکید شد؛
تهیه نقشه راه بهبود وضعیت فضای آموزشی در مناطق محروم

 

استاندار آذربایجان غربی در بازدید از مناطق محروم ارومیه بر تهیه نقشه راه بهبود وضعیت فضای آموزشی این مناطق تاکید کرد.

به گزارش نای قلم، استاندار آذربایجان غربی امروز با همراهی مدیرکل آموزش و پرورش و مدیرکل نوسازی مدارس استان از وضعیت فضای آموزشی منطقه اسلام آباد و روستای بادکی ارومیه بازدید کرد.

استاندار آذربایجان غربی در این بازدید گفت: باید با برنامه ریزی و تهیه نقشه راه، وضعیت نامطلوب فضای آموزشی در ارومیه و سطح استان به صورت مرحله به مرحله بهبود یابد.

محمدصادق معتمدیان با تاکید بر لزوم اختصاص اعتبارات ویژه ملی، خواستار استفاده از ظرفیت خیرین و نهادهای حمایتی همچون بنیاد برکت جهت بهبود وضعیت سرانه آموزشی استان شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز با اذعان به وضعیت نامطلوب فضای آموزشی شهرستان ارومیه افزود: سرانه فضای آموزشی در این شهرستان 2.6 مترمربع به ازای هر دانش آموز است.

مهین مافی ادامه داد: این در حالیست که سرانه فضای آموزشی در آذربایجان غربی ۴.۰۵ مترمربع به ازای هر دانش آموز است و آن نیز پایین تر از میانگین کشوری است.

در ادامه بمنظور امکان سنجی فضای مناسب برای احداث مدرسه در منطقه اسلام آباد ارومیه، مدیرکل آموزش و پرورش استان با همراهی مدیرکل راه و شهرسازی استان از فضاهای مناسب این منطقه بازدید کرد.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا