اخبار
کد خبر : 14055 ۱۴۰۰/۰۸/۰۵   ۱۷:۵۱:۰۸

استاندار آذربایجان‌غربی تاکید کرد؛
برقراری عدالت اجتماعی برای رسیدن به سرانه های استانی

 

استاندار آذربایجان‌غربی برقراری عدالت اجتماعی برای رسیدن به سرانه های استانی را ضروری دانست.

به گزارش نای قلم، محمدصادق معتمدیان ظهر امروز پنجم آبان‌ماه در بازدید از محلات کمتر برخوردار و توسعه‌نیافته حاجی پیرلو و اسلام آباد شهر ارومیه، اظهار کرد: یکی از اصلی‌ترین اولویت های دولت سیزدهم توجه به مناطق کمتر برخوردار و محروم است که از ظرفیت های استانی و ملی برای این مهم استفاده خواهیم کرد.

وی با تأکید بر توجه بیش‌ازپیش دولت سیزدهم به محلات و مناطق کم برخوردار، افزود: باید زیرساخت‌های این محلات با حرکت‌های جهادی مدیران دستگاه ها و نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تامین منابع مالی تکمیل شود.

معتمدیان با اشاره به کاهش فاصله بین مناطق برخوردار و کمتر برخوردار استان، خاطرنشان کرد: در بازدیدهای امروز که به صورت پایلوت از دو محله شهر ارومیه انجام گرفت، مشکلات محله و شهر مورد بررسی قرار گرفت.

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: مقرر شد معاونت عمرانی از هفته آینده دو محله مد نظر را به صورت پایلوت مورد بررسی و اقدامات عمرانی قرار دهد.

معتمدیان یادآور شد: همچنین از منابع استانی و ظرفیت نهادهای حمایتی، انقلابی و ملی برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام در این مناطق استفاده می‌کنیم.

وی با بیان اینکه ایجاد شبکه جمع آوری فاضلاب از اولویت‌های مناطق کم برخوردار است، ابراز داشت: همچنین سرانه فضاهای آموزشی و ورزشی، فضاهای سبز و سایر سرانه‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرند.

معتمدیان اظهار کرد: بایستی زیرساخت‌های این محلات با حرکت‌های جهادی مدیران دستگاه ها و نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تامین منابع مالی تکمیل شود.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا