اخبار
کد خبر : 14048 ۱۴۰۰/۰۸/۰۴   ۱۲:۵۴:۱۲

با همکاری پارک علم و فناوری و کمیته امداد امام (ره) استان؛
دومین رویداد بین المللی کارآفرینی «تاک 2» در آذربایجان غربی برگزار می‌شود

 

دبیر کمیته علمی رویداد و معاون فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری آذربایجان غربی از برگزاری دومین رویداد بین المللی مجازی کارآفرینی «تاک 2» با همکاری پارک علم و فناوری و کمیته امداد امام (ره) استان خبر داد.

به گزارش نای قلم، محمد فتحعلی لو در گفتگویی با اشاره به برگزاری این رویداد در سطح ملی و بین المللی، اظهار کرد: رویداد «تاک 2» در محورهای کسب و کارهای بدون سرمایه، کسب و کارهای کم سرمایه بر و انقلاب اقتصادی و نقش آن در ایجاد کسب و کارهای کوچک است.

وی با بیان اینکه مهلت ارسال ایده ها تا 30 آبان 1400 است، افزود: این رویداد در مورخ 24 آذر 1400 در محل هتل بین المللی آنا اورمیه برگزار می‌شود.

دبیر کمیته علمی رویداد «تاک 2» درباره جوایز و مشوق های ایده های برتر رویداد توضیح داد: پرداخت جایزه نقدی، تسهیلات کارفرمایی، حمایت از تبدیل ایده به کسب و کار نوآورانه و امکان استقرار تیم های کارآفرینی در پارک علم و فناوری آذربایجان غربی از جمله جوایز و مشوق های در نظر گرفته شده برای این رویداد است.

فتحعلی لو درباره نحوه ارسال و ثبت ایده در سامانه تاک نیز افزود: علاقه مندان می توانند ایده خود را از طریق مراجعه به وبسایت مرکز تخصصی ایده پردازی  کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی به نشانی tak.wastp.ir ثبت و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 04433450103 تماس حاصل کنند.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا