اخبار
کد خبر : 14045 ۱۴۰۰/۰۸/۰۴   ۱۲:۱۵:۵۰

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان:
تعداد فوتی‌های آذربایجان غربی به 6776 نفر رسید

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: تعداد فوتی‌های ناشی از کرونا در استان به شش هزار و ۷۷۶ نفر رسید.

به گزارش نای قلم، جواد آقازاده در گفتگوی اختصاصی اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۶ نفر در آذربایجان غربی از جمله چهار نفر در ارومیه، چهار نفر در بوکان و سه نفر در نقده بر اثر ابتلا به کرونا فوت کردند.

وی افزود: در شبانه‌روز گذشته ابتلای ۵۶۹ نفر به کرونا در آذربایجان غربی ثبت شد که از این تعداد، کمی بیش از ۲۵۰ نفر در مراکز درمانی بستری شدند.

آقازاده اضافه کرد: کل بستری شدگان سندرم حاد تنفسی در استان به هزار و ۲۶۴ نفر رسیده که حدود کاهش قابل توجهی نسبت به یک ماه گذشته دارد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: طی ۴۵ روز گذشته حدود ۵۰ هزار نفر به مبتلایان در استان افزوده شده که نشان‌دهنده شیوع بیشتر در صورت بی توجهی به رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

وی افزود: هم اینک ۲۷۴ نفر از بستری‌شدگان در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بوده و ۵۱ نفر نیز فقط با استفاده از ونتیلاتور تنفس می‌کنند.

گفتنی است، تاکنون ۵.۱ درصد مبتلایان به کرونا در کشور و همچنین ۵.۴ درصد فوتی های ناشی از کرونا در کشور مربوط به آذربایجان غربی است.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا