اخبار
کد خبر : 14042 ۱۴۰۰/۰۸/۰۳   ۲۱:۲۵:۰۵

سرمربی تراکتور:
پیروزی مقابل صنعت نفت برای ما اهمیت زیادی دارد

 

سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز با اشاره به نتیجه نگرفتن تیم های تراکتور و صنعت نفت در هفته نخست لیگ برتر گفت: پیروزی در این بازی برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است.

به گزارش نای قلم، فیروز کریمی در نشست خبری قبل از بازی تیم های تراکتور و صنعت نفت آبادان، افزود: باتوجه به مسائل هفته اول و نتایج ۲ تیم، دیدار امروز به شدت حائز اهمیت است.

سرمربی تیم فوتبال سرخ پوشان تبریز با بیان اینکه بازی درگیرانه و فیزیکی در پیش خواهیم داشت، افزود: تهمیدات لازم برای این بازی اندیشیده شده تا دست پر از زمین خارج شویم و با توجه به اینکه تیم صنعت نفت تیم منسجمی است ما هم تمرینات خوبی پشت سر گذاشتیم تا نتیجه کامل بگیریم.

کریمی با بیان اینکه پنجره نقل و انتقالاتی تیم بلافاصله بعد از بازی با گل گهر باز شد، اضافه کرد: ارکان باشگاه در این خصوص زحمت زیادی کشیدند و تمامی بچه‌ها آمادگی حضور در مسابقه را دارند.

وی در خصوص محرومان و مصدومان تراکتور برای این بازی، اعلام کرد: محمدی و واسعی مصدومان تیم هستند ولی کادر پزشکی برای حضور واسعی تلاش می کند.

کریمی در خصوص تیم فوتبال نفت آبادان خاطرنشان کرد: این تیم سال‌هاست فوتبال خوب و مبتنی بر تکنیک فردی و مهارت جمعی ارائه می‌کند و ما روی نقاط ضعف و قوت این تیم کار کرده‌ایم و با شناخت کافی پا به میدان می‌گذاریم.

*مربی صنعت نفت آبادان: بازی سختی مقابل تراکتور داریم

محمد خرمگاه، مربی صنعت نفت آبادان که به دلیل ابتلای علیرضا منصوریان، سرمربی این تیم به کرونا، به جای او در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی حضور پیدا کرد، گفت: امروز بازی سختی مقابل تیم خوب تراکتور داریم.

وی افزود: ما بازی تراکتور را آنالیز کردیم و نفراتشان را به طور کامل می‌شناسیم ولی به دلیل باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی‌شان بازیکنان جدیدی خواهند داشت.

خرمگاه گفت: تراکتور ویژگی‌های خاص خودش را در این دیدار خواهد داشت و با شرایط بهتری نسبت به بازی اول به میدان می‌رود.

وی با بیان اینکه می‌دانیم از این بازی چه می‌خواهیم، گفت: امیدواریم بازیکنان آن چیزی را که تمرین کردیم و علی‌ آقا گوشزد کرده انجام دهند.

وی ادامه داد: امیدواریم با تمرکز کامل بازی خوبی انجام دهیم و با دست پر از تبریز خارج شویم و هوادارانمان در آبادان را خوشحال کنیم.

دیدار تیم های تراکتور و صنعت نفت آبادان از هفته دوم لیگ برتر فوتبال امروز دوشنبه از ساعت ۱۸ در ورزشگاه شهید سپهبد قاسم سلیمانی تبریز آغاز می شود

تیم‌های فوتبال صنعت‌نفت آبادان و تراکتورسازی تبریز در حالی به مصاف هم می‌روند که ۲ تیم شکست خورده‌های هفته اول لیگ هستند.

کد خبرنگار: 983127

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا