اخبار
کد خبر : 1403 ۱۳۹۴/۱۰/۱۴   

نجات یک مادر باردار توسط امدادگران در ارتفاعات سیلوانا

معاون امداد و نجات آذربایجان غربی گفت: یک زن باردار که در وضعیت بسیار وخیمی قرار داشت، به همت عوامل امدادی هلال احمر آذربایجان غربی توسط بالگرد هوایی در ارتفاعات کوه‌های سیلوانا در روستای دزگیر و لاجانی از توابع شهرستان ارومیه از مرگ حتمی نجات یافت.

به گزارش نای قلم، جابر ثوابی در گفت و گویی اظهار کرد: روستاهای منطقه سیلوانا یکی از مناطق صعب العبور شهرستان ارومیه می باشند که با فداکاری و جان نثاری امدادگران و نجاتگران هلال احمر شهرستان ارومیه که با بالگرد به آن منطقه اعزام شده بودند توانستند با یک اقدام سریع و به موقع، زن باردار را به مرکز بیمارستانی ارومیه انتقال دادند.

وی افزود: در این حادثه عوامل امدادی و ماما به همراه بالگرد امدادی به محل اعزام شدند و پس از انتقال زن باردار به بیمارستان خوشبختانه وضعیت جسمانی این زن توسط پزشکان مطلوب اعلام شده است.

به گفته ثوابی نجات این زن باردار اول خواست و لطف الهی و دوم سرعت بالای تیم امدادی اعزامی به همراه خلبان زبده بود که توانستند این مادر و کودک را به سلامت انتقال دهند.

گفتنی است پدر نوزاد تازه متولد شده و پدر این خانواده امروز صبح با حضور در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی نیروهای امدادی در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی از تلاش های دکتر سیدزکریایی و همکارانش و همچنین خانواده امدادگر استان و همه مسئولان مربوطه تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا