Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 14025 ۱۴۰۰/۰۸/۰۲   ۱۸:۱۷:۵۹

اخبار انتظامی آذربایجان غربی؛
کشف ۱۲۸ هزار نخ سیگار قاچاق در میاندوآب

 

فرمانده انتظامی میاندوآب از توقیف یک دستگاه خودروی پیکان و کشف ۱۲۸ هزار نخ سیگار قاچاق در این شهرستان، خبر داد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ فخرالدین رستم پور در گفتگویی، اظهار داشت: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز انتظامی شهرستان میاندوآب حین کنترل خودرو‌های عبوری محور میاندوآب-تبریز به یک دستگاه خودروی پیکان به ظن حمل کالای قاچاق مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از خودروی مذکور؛ تعداد ۱۲۸ هزار و ۲۰۰ نخ سیگار خارجی قاچاق کشف شد، ادامه داد: برابر اعلام کارشناسان مربوطه؛ ارزش کالا‌های کشف شده ۱ میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی میاندوآب ادامه داد: در این خصوص یک دستگاه خودرو توقیف و یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی، تحویل مراجع قضائی شد.

رستم پور در پایان از شهروندان خواست، هرگونه اخبار و اطلاعات مربوط به قاچاق را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

*۵ قبضه سلاح غیرمجاز در خوی کشف شد

فرمانده انتظامی خوی گفت: پنج قبضه سلاح غیرمجاز در این شهرستان کشف و چهار نفر در این رابطه دستگیر شدند.

به گزارش نای قلم، سرهنگ سیدجلیل موسوی در گفتگویی افزود: در پی دریافت گزارشی مبنی بر اینکه افرادی اقدام به نگهداری سلاح غیرمجاز می کنند، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی نامحسوس و تحقیقات لازم موفق شدند محل مورد نظر را شناسایی کنند.

موسوی ادامه داد: ماموران با کسب مجوز قضایی در محل مورد نظر حاضر و در بازرسی از محل، سه قبضه سلاح شکاری، یک قبضه کلت کمری و یک قبضه کلاشینکف کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی خوی گفت: در این رابطه چهار نفر متهم نیز دستگیر و تحویل مقام قضایی شدند.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا