اخبار
کد خبر : 14023 ۱۴۰۰/۰۸/۰۲   ۱۷:۴۳:۵۲

در مهرماه انجام شد؛
تزريق یک میلیون و ۳۶۷ هزار دُز واکسن در آذربایجان‌غربی

 

یک میلیون و ۳۶۷ هزار دُز واکسن طی مهر امسال در آذربایجان‌غربی تزریق شد.

رییس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی گفت: طی مهرماه امسال، یک میلیون و ۳۶۷ هزار دُز واکسن در شهرستان های مختلف استان تزریق شد.

به گزارش نای قلم، علی‌احمد آقاپور در گفتگویی اظهار کرد: این در حالی است که در شهریور امسال، یک میلیون و ۵۳ هزار دُز واکسن در استان تزریق شده بود و در مهرماه، رشد ۳۰ درصدی و ۳۱۴ هزار دُزی را شاهد بودیم.

وی اضافه کرد: با این آمار، طی مهرماه امسال روزانه به طور متوسط نزدیک به ۴۶ هزار دُز واکسن کرونا در آذربایجان غربی تزریق شد در حالی که این رقم در شهریور ۳۴ هزار دُز و در مرداد ۱۴ هزار دُز بود.

رییس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی ادامه داد: این آمار روز به روز در حال افزایش بوده به طوری که در ۲۴ ساعت گذشته، ۴۵ هزار و ۱۸۰ نفر به این تعداد اضافه شده است.

وی با اشاره به اینکه میزان واکسیناسیون در استان به سه میلیون و ۱۱۰ هزار دُز رسیده، ادامه داد: امیدواریم با تداوم این روند، تعداد بیشتری از مردم استان با سرعت بیشتر واکسینه شوند.

آقاپور اظهار کرد: تاکنون همه افراد متولد ۱۳۸۸ و پیش از آن، می توانند با ثبت نام در سامانه سلامت، واکسن خود را دریافت کنند.

تاکنون بیش از ۷۹ میلیون و ۵۰۰ هزار دز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

افزون بر ۳.۹ درصد واکسیناسیون کشور در آذربایجان غربی انجام شده است.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا