اخبار
کد خبر : 1397 ۱۳۹۴/۱۰/۱۴   

آخرين وضعيت تردد در محورهاي مواصلاتي آذربايجان غربي

رئيس پليس راه استان با اشاره به وجود برف سنگين و کولاک شديد در گردنه هاي برف گير استان از انسداد محور "مهاباد به سردشت و مهاباد به بوکان " خبر داد.

به گزارش نای قلم، عباس فرماني در گفت و گویی اظهار کرد: در هيچ يک از محورهاي مواصلاتي استان بارش برف گزارش نشده است ولي به علت کولاک شديد و کاهش ديد افقي تردد در جاده ها به سختي انجام پذير بوده  لذا عبور و مرور در اين محورها فقط با زنجير چرخ امکان پذير است ؛ به رانندگان توصيه مي کنيم از سفرهاي غير ضرور پرهيز کنند.

  وي افزود: هم‌اکنون تردد در محورهاي مواصلاتي استان به غير از محورهاي " مهاباد به سردشت و مهاباد به بوکان " که به علت وجود برف سنگين و کولاک شديد مسدود است با زنجير چرخ و به کندي انجام مي گيرد .

 فرماني تصريح کرد: در محور خوي به ماکو  حد فاصل گردنه "قوديک "، محور پيرانشهر به تمرچين ، محور مهاباد به سردشت حدفاصل گردنه " زمزيران " ، محور اروميه به اشنويه حدفاصل گردنه" آق بلاغ" ، محور شاهين به تکاب حد فاصل گردنه"مايين بلاغ "و کليه محورهاي مواصلاتي شهرستان هاي چالدران ،چايپاره و شوط  علاوه بر يخ زدگي جاده، با کولاک شديد مواجه و ديد افقي به شدت کاهش يافته است.

 اين مقام انتظامي ادامه داد: هم اکنون محور "مهاباد به سردشت و مهاباد به بوکان حد فاصل جاده برهان " و راه ارتباطي  112 روستا در شهرستان مهاباد به علت وجود برف سنگين ( دو الي سه متر ) ، مسدود است و ماموران راهداري و پليس راه در تلاش هستند تا اين مسير ها را بازگشايي کنند.

 فرماني ادامه داد: ماموران راهداري و امدادي با نمک‌پاشي و برف‌روبي محورها به‌ويژه گردنه‌هاي سخت‌گذر استان جهت جلوگيري از مسدود شدن محورهاي مواصلاتي استان در اثر کولاک تلاش مي کنند.

به گفته وي اکيپ هاي پليس راه و امدادگران هلال احمر، استان آذربايجان غربي نسبت به نجات جان افرادي که در برف و کولاک گرفتارشده اند تا کنون اقدام کرده اند .

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا