Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 13928 ۱۴۰۰/۰۷/۱۸   ۲۱:۴۴:۱۳

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد؛
شناسایی 877 بیمار مبتلا به کرونا در آذربایجان غربی

 

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: در شبانه روز گذشته ۸۷۷ بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان شناسایی شدند که از این تعداد ۲۲۲ نفر در مراکز درمانی استان بستری هستند.

به گزارش نای قلم، جواد آقازاده در گفتگوی اختصاصی اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۶ بیمار مبتلا به کرونا در استان فوت کردند.

وی ادامه داد: هم اکنون از یک هزار و۵۴۳ بیمار بستری در مراکز درمانی، ۳۰۴ نفر در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری و ۵۷ بیمار هم به دستگاه تنفس مصنوعی وصل هستند.

آقازاده اضافه کرد: همچنین در شبانه روز گذشته ارومیه با ۷۵ بیمار، مهاباد با ۳۹ نفر و بوکان با ۳۲ بیمار جدید بیشترین تعداد بستری‌ها را در استان داشتند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: در این مدت با فوت ۱۶ بیمار کرونایی، مجموع قربانیان کرونا در آذربایجان غربی به شش هزار و ۵۱۹ نفر رسید.

وی در خصوص واکسیناسیون کرونا در استان نیز اظهار کرد: تا امروز بیش از دو میلیون و ۳۶۴ هزار دُز واکسن کرونا در استان تزریق شده که بیش از ۲۳ هزار دُز آن مربوط به شبانه روز گذشته بوده است.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا