Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 13920 ۱۴۰۰/۰۷/۱۸   ۲۰:۲۴:۰۸

بجز شهرهای سردشت و مهاباد؛
کتابخانه‌ها در آذربایجان‌غربی دایر هستند

 

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی گفت: تمامی کتابخانه‌های عمومی استان بجز شهرهای با وضعیت قرمز (سردشت، مهاباد) در تمام ایام هفته و با ارائه کلیه خدمات کتابخانه‌ای دایر هستند.

به گزارش نای قلم، خدیجه معصومی در گفتگویی اظهار کرد: ارائه خدمات حضوری در کتابخانه‌های عمومی این شهرستان‌ها تعطیل بوده و فعالیت‌های فرهنگی و ترویجی از جمله نشست‌های نقد و بررسی کتاب، برگزای محافل ادبی و برنامه‌های مناستبی و ... در بستر فضای مجازی ادامه خواهد داشت.

این مسئول بیان کرد: سالن‌های مطالعه در وضعیت قرمز تعطیل، در وضعیت نارنجی با ۳۰ درصد، زرد با ۴۰ و آبی با ۵۰ درصد ظرفیت دایر خواهند بود و مخزن به صورت قفسه باز اداره می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان  ادامه داد: در شهرهای با وضعیت قرمز، امانت منابع کتابخانه‌ای با طرح کتاب پیک میسر خواهد بود.

معصومی با اشاره به اینکه با شیوع بیماری کرونا و محدودیت‌ها مراجعه به کتابخانه‌ها کاهش یافته است، تصریح کرد: اجرای طرح کتاب پیک تا حدودی توانسته است این کاهش را جبران کند.

وی بیان کرد: هر گونه تغییر در ساعت فعالیت کتابخانه‌ها و نیز موارد دیگر از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌غربی به نشانی www.orumiyeh.iranpl.ir و _orumiyehpl در اینستاگرام به آگاهی عموم مردم خواهد رسید.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا