Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 1391 ۱۳۹۴/۱۰/۱۳   

کولاک شديد در بيشتر محورهاي جنوب آذربايجان غربي تداوم دارد

رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي استان گفت: کولاک شديد در بيشتر محورهاي اصلي جنوب استان همچنان تداوم داشته و موجب کاهش ديد و کندي تردد شده است.

به گزارش نای قلم عباس فرماني در گفت و گویی اظهار کرد: بر اساس گزارش هاي رسيده در محورهاي مهاباد به سردشت، مهاباد به بوکان، پيرانشهر به سردشت، نقده به پيرانشهر و اروميه به اشنويه کولاک و کاهش شديد ديد گزارش شده است.

اين مقام انتظامي بيان کرد: از امروز دماي هوا در استان آذربايجان غربي 8 تا 12 درجه کاهش خواهد يافت، بر همين اساس رانندگان بايد با در نظر گرفتن چنين شرايط و وضعيت جوي که موجب لغزنده شدن سطح جاده ها خواهد شد، برنامه ريزي کرده و اقدام به تردد در محورهاي جنوبي استان کنند.

فرماني ادامه داد: هم اکنون عمده ترين مشکل تردد در محورهاي مهاباد به سردشت و مهاباد به بوکان در جاده برهان گزارش شده و در اين دو مسير تردد بدون به همراه داشتن زنجيرچرخ غير ممکن است.

وي افزود: رانندگاني که قصد تردد از اين مسيرها را دارند بايد خودروهاي خود را به تجهيزات ايمني و زمستاني مجهز ساخته و تا حد امکان از تردد شبانه در اين محورها خودداري کنند.

رئيس پليس راه استان آذربايجان غربي تصريح کرد: به علت ادامه بارش ها و لغزنده بودن سطح جاده ها، از تردد خودروهاي فاقد تجهيزات ايمني و زمستاني جلوگيري مي شود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا