اخبار
کد خبر : 1390 ۱۳۹۴/۱۰/۱۵   

شهرداری ارومیه صدرنشین ماند

تیم والیبال شهرداری ارومیه با شکست سایپا در هفته چهاردهم لیگ برتر در صدر جدول این رقابت‌ها باقی ماند.

به گزارش نای قلم، تیم شهرداری ارومیه در هفته سوم دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی مردان باشگاه‌های ایران یادواره 200 شهید والیبالیست امروز یکشنبه میزبان نارنجی پوشان سایپا بود.

شهرداری ارومیه در این مسابقه 3 بر یک به پیروزی رسید تا با 37 امتیاز همچنان در صدر جدول این رقابت‌ها با یک بازی بیشتر بماند. شاگردان جهانگیر سید عباسی در ست دوم 25 بر 21 مغلوب میهمان خود سایپا شدند، اما در ست های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 17، 25 بر 14 و 25 بر 17 به پیروزی رسیدند تا دوازدهمین برد خود را کسب کنند.

تیم‌های گوهر کویر زاهدان و بازرگانی جواهری گنبد در سالن استانداری شهر زاهدان به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با پیروزی 3 بر صفر بازرگانی جواهری گنبد به پایان رسید. شاگردان عظیم جزیده سرمربی تیم والیبال بازرگانی در این دیدار در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 16 و 25 بر 20 به پیروزی رسیدند تا پنجمین برد خود در این فصل از رقابت ها را به دست آوردند.

بازرگانی با کسب سه امتیاز این مسابقه، امتیازهای خود را به عدد 14 رساند، اما در همان جایگاه دهم جدول باقی ماند و گوهری‌ها نیز پانزدهمین شکست خود را تجربه کردند تا همچنان بدون امتیاز و برد در انتهای جدول لیگ برتر والیبال بمانند.

در خراسان تیم ثامن الحجج میزبان بانک سرمایه بود که در این مسابقه شاگردان مصطفی کارخانه موفق شدند با حساب 3 بر 2 از سد میزبان خود عبور کنند. در این بازی بانک سرمایه مهدی مهدوی را به دلیل حاشیه‌هایی که در بازی هفته گذشته این تیم مقابل پیکان ایجاد شده بود در اختیار نداشت.

بانک سرمایه ست‌های سوم، چهارم و پنجم را به ترتیب با امتیازهای 25 بر 19، 28 بر 26 و 15 بر 13 به سود خود تمام کرد ست‌های اول و دوم را با امتیازهای 25 بر 17 و 25 بر 18 به ثامن‌الحجج خراسان واگذار کرد تا به این ترتیب تیم بانک سرمایه پیروز جدال پولدارهای لیگ برتر والیبال لقب بگیرد.

نتایج کامل بازی‌های هفته چهاردهم به شرح زیر است:

گوهر کویر زاهدان صفر - بازرگانی جواهری گنبد 3

شهرداری ارومیه 3 - سایپا یک

آلومینیوم‌ المهدی بندرعباس یک - کاله مازندران 3

ثامن الحجج خراسان 2 - بانک سرمایه 3

آرمان ورزش اردکان یک - پیکان تهران 3

متین صالحین ورامین 2 - شهرداری تبریز 3

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا