اخبار
کد خبر : 13898 ۱۴۰۰/۰۷/۱۵   ۱۸:۰۰:۲۹

نیمه نخست امسال روی داد؛
مرگ تلخ ۲۰۸ هموطن در اثر تصادف در استان آذربایجان غربی

      

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: در نیمه نخست سالجاری ۲۰۸ نفر بر اور تصادفات جاده ای جان خود را از دست داده اند.

به گزارش نای قلم، فروغ فاریابی در گفتگویی با بیان اینکه رعایت قوانین رانندگی یگانه راهکار ایمنی مترددین جاده‌ای و حفظ جان و مال مردم است، اظهار کرد: میزان تلفات برون شهری ناشی از سوانح جاده‌ای در شش ماهه نخست سالجاری بر اساس اعلام پلیس راه استان ۲۰۸ نفر است.

وی با اشاره به اقدامات اداره کل در زمینه ارتقا ایمنی جاده‌های استان طی سال گذشته اظهار داشت: در خصوص کاهش تصادفات جلو به جلو این اداره کل اقدام به اجرای عملیات نوار لرزاننده میانی با خط کشی دویل در محورهای هدف با اعتبار ستادی و استانی کرده است.

فاریابی ادامه داد: جهت کاهش تصادفات واژگونی نیز اجرای نوار لرزاننده کناری به اضافه تسطیح شیب شیروانی در محورهای هدف انجام و همچنین برای کاهش تصادفات در تقاطع‌های فرعی به اصلی این اداره کل آرام سازی ترافیک به ورودی فرعی به اصلی با تابلو و کاهنده سرعت در پروژه‌های نیمه کاره با اعتبار ستادی و استانی عملیاتی را کرده است.

وی تصریح کرد: با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی می‌توان از وقوع بسیاری از تصادفات و حوادث جلوگیری کرد و همین امر زندگی بسیاری از هموطنان و امنیت خانواده‌های آنان را نجات خواهد داد.

فاریابی بیان کرد: از ابتدای سال جاری چهار جلسه کمیسیون ایمنی راه‌های استان با ۲۲ مصوبه، پنج جلسه کمیته فنی تصادفات مهم با ۳۶ مصوبه و ۲ جلسه کمیته آموزش و فرهنگ با ۹ مصوبه برگزار شده است.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/ 


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا