اخبار
کد خبر : 13897 ۱۴۰۰/۰۷/۱۵   ۱۷:۵۳:۵۷

از فردا؛
پایانه های مرزی پذیرای مسافران داخلی و خارجی است

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان غربی گفت: پایانه‌های مرزی استان آذرغربی از فردا با رعایت کامل دستورهای بهداشتی برای تردد مسافران ایرانی و خارجی بازگشایی می شود.

به گزارش نای قلم، علی مصطفوی امروز در سفر به شهرستان پیرانشهر از پایانه مرزی تمرچین و گمرک این شهرستان دیدار و در جلسه بررسی مشکلات این مرز حاضر شد.

وی در این جلسه که در خصوص اعلام برنامه‌های ستاد ملی کرونا و در راس آن بازگشایی پایانه‌های مرزی استان برگزار شد از بازگشایی این مرز از فردا خبر داد و گفت: در ایام کرونا مردم از لحاظ مالی دچار ضرر‌های هنگفت شده اند که بنا به رایزنی‌های انجام شده استاندار آذربایجان غربی و وزیر کشور مقرر گردید بازگشایی این پایانه‌های مرزی استان از اول آبان به فردا موکول گردد و مردم بتوانند به رعایت کامل دستورهای بهداشتی از این پایانه تردد داشته باشند.

در آستانه انتخابات کشور عراق به دلیل انجام برخی اقدامات در خصوص منع تردد در آن سوی مرز احتمال بسته بودن در‌های مرز تمرچین از طرف کشور عراق صورت پذیرد که بنا به گفته فرماندار شهرستان پیرانشهر مقرر شد، تا روز دوشنبه این منع تردد مرتفع گردد و مردم بتوانند به کشور عراق عزیمت کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان غربی در پایان سفر کاری خود به شهرستان پیرانشهر به همراه فرماندار این شهرستان با خانواده شهید والا مقام خضر پیروتی نیا که چند روز پیش در حمله تروریستی گروه‌های ضد انقلاب به درجه بلند شهادت نائل آمد، دیدار و از صبر و استقامت این خانواده تجلیل کرد.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا