اخبار
کد خبر : 1389 ۱۳۹۴/۱۰/۱۳   

پرهیز از اظهار نظر برخی افراد غیرکارشناس در مورد دریاچه ارومیه

رئیس خانه کشاورز آذربایجان‌شرقی گفت: برخی اظهارنظرها و نگاه‌های امنیتی در زمینه احیای دریاچه ارومیه از سوی برخی افراد غیرمسئول شنیده می‌شود که قابل قبول نیست.

به گزارش نای قلم به نقل از فارس، عطاالله هاشمی در جلسه شورای فرهنگی احیای دریاچه ارومیه خواستار پرهیز از اظهار نظر برخی افراد غیرکارشناس در مورد دریاچه ارومیه شد.

وی گفت: در حال حاضر روستائیان و بهره‌برداران بر ضرورت احیای دریاچه ارومیه آگاه شده‌اند، گفت: در این زمینه کشاورزان و بهره‌برداران در روستاها بر اهمیت این امر آگاه شده و ضرورت موضوع را درک کرده‌اند.

هاشمی تاکید کرد: برنامه‌های ستاد احیای دریاچه ارومیه نباید مظلوم واقع شود ولی متاسفانه برخی افراد با اظهار نظرهای غیرکارشناسی مردم و بهره‌برداران را ناامید می‌کنند.

رئیس خانه کشاورز آذربایجان‌شرقی ادامه داد: برخی اظهارنظرها و نگاه‌های امنیتی در زمینه احیای دریاچه ارومیه از سوی برخی افراد غیرمسئول شنیده می‌شود که قابل قبول نیست.

وی خواستار بیان دیدگاه‌ها در مورد دریاچه ارومیه از سوی موضع واحد شد و گفت: اگر این نگاه واحد صورت نگیرد و مواضع مختلف از جایگاه‌های متعدد بیان شود موفق نخواهیم بود.

اسلامی، مسئول انجمن سبز اندیشان نیز در این جلسه با بیان اینکه مشکلات ادارای و پیچ و خم‌های موجود موجب تعلل در زمینه احیای دریاچه ارومیه است، گفت: متاسفانه در این زمینه و بحران سرزمینی دیدگاه واحدی وجود ندارد و تا زمانی که این نگاه واحد در زمینه بحرانی بودن شرایط دریاچه ارومیه نگاه واحدی دیده نمی‌شود.

وی اظهار داشت: در نجات دریاچه ارومیه جایی برای گروه‌های مردم نهاد دیده نشده و این در حالی است که سازمان‌های مردم نهاد می‌توانند عملکرد خوبی داشته باشند.

اسلامی ادامه داد: وفاق میان مردم و ادارات دولتی دست‌اندارکار در زمینه احیای دریاچه ارومیه ضروری است و برخی دولت‌مردان نیز در این زمینه ناامید شده‌اند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا