اخبار
کد خبر : 1388 ۱۳۹۴/۱۰/۱۵   

افزایش ساعت کاری داروخانه قدس ارومیه

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان غربی گفت: ساعت کاری داروخانه قدس ارومیه از اول دی ماه افزایش یافته است.

به گزارش نای قلم، حسن ملکی‌نژاد در گفت و گویی اظهار کرد: این طرح به همت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان غربی و در راستای افزایش خدمت‌رسانی به هم‌ ‌استانی‌ها و همشهریان و رفاه حال شهروندان در زمینه ارائه داروهای بیماران شیمی درمانی و صعب العلاج، اجرا می‌شود که می‌تواند گامی مثبت در جهت خدمت به مردم خوب و نجیب استان باشد.

وی افزود: با توجه به اینکه کلیه بیماران خاص، صعب العلاج و پیوندی شهرستان‌ها و مرکز استان جهت دریافت خدمات دارویی و درمانی به این داروخانه مراجعه می‌کنند،  بعضا به دلیل بدی آب و هوا در فصول سرد سال و بُعد مسافت شهرستان‌های استان، بیماران به هنگام مراجعه با تعطیلی داروخانه مواجه می‌شدند؛ لذا هیئت مدیره داروخانه قدس ارومیه به منظور تسهیل دسترسی این بیماران به خدمات دارویی بهینه، با دو شیفت کردن ساعات کار داروخانه قدس ارومیه ساعات خدمت‌رسانی این داروخانه را افزایش داده‌اند به نحوی که در روزهای شنبه الی چهارشنبه از ساعت هشت صبح تا 20 شب و پنجشنبه‌ها از ساعت 8 صبح تا 14 ظهر این داروخانه آماده ارائه خدمات دارویی می‌باشد.

ملکی‌نژاد گفت: با توجه به بالا بودن قیمت داروهای بیماران خاص، صعب العلاج و پیوندی و کم  بودن سود این داروها و عدم توانایی بخش خصوص در جهت تامین آن، بخش دولتی و دانشگاه علوم پزشکی استان با تقبل این هزینه سعی در تامین نیازهای دارویی و درمانی بیماران و تسکین آلام بیماران در این داروخانه دارد.

گفتنی است داروخانه قدس ارومیه وابسته به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان بوده که یکی از معدود داروخانه‌های توزیع کننده داروهای بیماران خاص و صعب العلاج می‌باشد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا