اخبار
کد خبر : 13875 ۱۴۰۰/۰۷/۱۳   ۰۹:۴۹:۰۲

اخبار انتظامی آذربایجان غربی؛
۱۴ کیلوگرم تریاک در میاندوآب کشف شد

 

فرمانده انتظامی میاندوآب‌ گفت: ماموران مبارزه با مواد مخدر این شهرستان در یک عملیاتی موفق توانستند ۱۴ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را در این شهرستان کشف کنند.

به گزارش نای قلم، سرهنگ فخرالدین رستم‌پور در گفتگویی اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر میاندوآب با اطلاع از فعالیت افرادی در زمینه فروش مواد مخدر در یکی از روستاهای اطراف این شهرستان، بلافاصله اقدامات لازم را در این زمینه آغاز کردند.

وی اضافه کرد: با اشراف اطلاعاتی و پس از تکمیل تحقیقات پلیسی و شناسایی متهمان، پس از کسب مجوز قضایی سرانجام طی یک عملیات غافلگیرانه متهمان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی میاندوآب‌ با بیان اینکه در این زمینه ۲ نفر توزیع کننده مواد مخدر دستگیر شدند، اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۱۴ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

رستم‌پور در ادامه بر عزم قاطع پلیس بر انجام طرح‌های مختلف در مبارزه فراگیر با خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد افیونی در سطح جامعه تأکید و بیان کرد: متهمان دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

*۴۰ کیلوگرم ماده مخدر شیشه در سلماس کشف شد

دادستان عمومی و انقلاب سلماس گفت: ۴۰ کیلوگرم ماده مخدر شیشه به همت سربازان گمنام امام زمان (عج) در این شهرستان کشف شد.

به گزارش نای قلم، ناصر عباسی در گفتگویی افزود: سربازان گمنام امام زمان (عج) طی روزهای اخیر در عملیاتی  ضمن شناسایی یک خودرو نیسان، این میزان مواد مخدر را از آن خودرو کشف کردند.

وی اضافه کرد: مواد مخدر به صورت حرفه ای در خودرو نیسان جاسازی شده بود که علاوه بر کشف آن، یک نفر نیز دستگیر شد.

*کشف پنج دستگاه استخراج ارز دیجیتال در مهاباد

فرمانده انتظامی مهاباد گفت: ماموران انتظامی با اشرف اطلاعاتی از نگهداری و استفاده غیرمجاز از تعدادی دستگاه ماینر (استخراج ارز دیجیتال) در یکی از مناطق شهرستان مطلع شده و رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

به گزارش نای قلم، سرهنگ محمد توحیدی در گفتگویی افزود: ماموران پس از تکمیل تحقیقات و هماهنگی قضایی به همراه نماینده اداره برق در بازرسی از منزل شخصی به هویت معلوم پنج دستگاه ماینر کشف و یک نفر را دستگیر کردند.

وی اضافه کرد: برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش ریالی ماینرهای مکشوفه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

توحیدی ضمن تشکر از تعامل و همکاری شهروندان با پلیس از آن‌ها خواست: هرگونه فعالیت غیرمجاز و استخراج ارز دیجیتال در سطح شهرستان را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا