اخبار
کد خبر : 13871 ۱۴۰۰/۰۷/۱۲   ۲۱:۳۸:۴۸

سرپرست تیم:
تراکتور با ترکیب جوان و باتجربه وارد لیگ برتر می‌شود

 

سرپرست تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: این تیم با ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه وارد رقابت‌های لیگ برتر فصل جدید می‌شود.

به گزارش نای قلم، کاظم محمودی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه باشگاه تراکتور به اندازه وسع مالی خود وارد بازار نقل و انتقال بازیکن شده است، افزود: ما بازیکنان جوانی را به خدمت گرفتیم که امیدواریم بتوانند خودشان را در لیگ برتر نشان بدهند و ترکیب کلی تیم برای شروع لیگ برتر تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه است.

وی با تاکید بر اینکه تیم فوتبال تراکتور تبریز فصل آینده لیگ برتر را به طور قطع با مالکیت محمدرضا زنوزی ادامه می‌دهد از رفع مشکلات پیرامونی این باشگاه طی هفته های آینده خبر داد و اضافه کرد: در هر حال همه باید دست به دست هم بدهند تا مشکلات تیم بدون مسایل حاشیه ای حل و فصل شود که البته طی روزهای اخیر حواشی تیم به درستی جمع و جور شده است.

محمودی اظهار کرد: تیم‌های پرطرفدار مثل تراکتور بدون هواداران خود هیچ موقعیتی ندارند که امیدواریم در فصل جدید حضور تماشاگران در ورزشگاه ها مهیا شود تا ما از یار دوازدهم خود بیشترین استفاده را ببریم و با حمایت آن‌ها تیم خوبی را روانه مسابقات می‌ کنیم.

وی با اشاره به قرعه تیم تراکتور در لیگ برتر فصل جدید، از این قرعه کشی ابراز رضایت کرد و  گفت: به نظرم قرعه خوبی است و در ۵ هفته اولیه لیگ می توانیم بازیکنان جوان را به خود باوری برسانیم و امیدوارم که فصل را با موفقیت شروع کنیم.

محمودی از تراکتور به عنوان تیم‌هایی یاد کرد که در چند سال گذشته شایستگی قهرمانی را داشته است.

وی افزود: تصور می‌کنم امسال بتوانیم انتظارات هواداران را نسبت به داشته های تیم برآورده کنیم، هر چند مشکلاتی داریم اما این مسایل یکی یکی برطرف خواهد شد.

سرپرست تیم تراکتور تبریز از برپایی اردوی آماده‌سازی این تیم از روز گذشته  در تهران خبر داد و اظهار کرد: این اردوی پیش فصل به مدت یک هفته تداوم داردو تلاش می کنیم در این زمان چند بازی تدارکاتی نیز با تیم های لیگ برتری برگزار کنیم.

تیم فوتبال تراکتور تبریز در هفته اول لیگ برتر فصل جدید روز سه شنبه ۲۷ مهر ماه در سیرجان میهمان گل گهر این شهر است.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا