اخبار
کد خبر : 1387 ۱۳۹۴/۱۰/۱۳   

سازمان های مردم نهاد حق دخالت در موضوعات سیاسی را ندارند

 مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی گفت: سازمان های مردم نهاد حق دخالت در موضوعات سیاسی را ندارند.

 به گزارش نای قلم، هوشنگ عطاپور امروز در جلسه اتاق فکر سازمان های مردم نهاد که صبح امروز برگزار شد، با اشاره به بخشنامه اخیر وزارت کشور در خصوص سازمان های مردم نهاد، اظهار کرد: سازمان های مردم نهاد حق دخالت در موضوعات سیاسی را ندارند و نباید در بحث های سیاسی ورود کنند.

وی ادامه داد: ماهیت سازمان های مردم نهاد ماهیتی اجتماعی است و این سازمان ها بایستی در زمینه های مرتبط فعالیت کنند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی تاکید کرد: مسئولان و اعضای سازمان های مردم نهاد بایستی با هوشیاری و دقت زمینه را برای سوء استفاده های احتمالی نامزدهای انتخابات از ظرفیت این سازمان ها و محبوبیت آنان در بین مردم فرآهم نکنند.

عطاپور گفت: هیئت های نظارت بر عملکرد سازمان های مردم نهاد در استان فعال بوده و فعالیت این سازمان ها را به دقت مورد ارزیابی و نظارت قرار می دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جنایت تازه رژیم آل سعود، اعدام شيخ "نمر باقر النمر" ‌روحاني شيعي برجسته عربستاني محکوم کرد و علو درجات برای این شهید بزرگوار و سایر شهیدان را از خداوند متعال خواستار شد.

وی افزود: شيخ "نمر باقر النمر" بیشتر یک فعال اجتماعی بوده و از جمله خصوصيات اخلاقي وي را بايد بلندمنشي و وسواس او در مراعات و حفظ اصول و مبادي و ارزش‌هاي ديني ملاحظه کرد که بازتاب آن به‌خوبي در خط مشي فکري و جهادي‌اش آشکار بود.

 گفتنی است در ادامه این جلسه در مورد موضوعاتی از قبیل ایجاد دیوار مهربانی در استان، چالش ها و مشکلات پیش روی سازمان های مردم نهاد و فعالیت این سازمان ها به صورت نهاد مند بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا