Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 13867 ۱۴۰۰/۰۷/۱۲   ۲۱:۱۳:۰۳

مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد؛
انجام بیش از ۶۰ هزار مأموریت اورژانسی در آذربایجان غربی

 

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی از انجام بیش از ۶۰ هزار ماموریت اورژانسی توسط اورژانس ۱۱۵ استان خبر داد.

به گزارش نای قلم، باقر بهرامی در گفتگوی اختصاصی گفت: از تعداد کل ۶۰ هزار و ۸۴۲ مورد ماموریت های انجام شده، خدمات پیش بیمارستانی ارائه شده است که از این تعداد، ۱۰ هزار و ۵۱۲ مصدوم ترافیکی و ۵۰ هزار ۳۳۰ نفر بیمار و مصدوم غیرترافیکی بوده است.

وی افزود: ۴۲ هزار و ۸۵۷  بیمار توسط آمبولانس های اورژانس به مراکز درمانی منتقل شده‌اند و هفت هزار و ۴۷۳ نفر خدمات درمانی در محل فوریت دریافت کرده‌اند، در مدت یاد شده، بیش از ۹ هزار نفر ماموریت تنفسی توسط کارشناسان اورژانس ۱۱۵ انجام شده است.

لازم به ذکر است، پرسنل اورژانس ۱۱۵ استان علاوه بر خدمات رسانی به بیماران و مصدومین در حوادث ویژه، در مدیریت پیک بیماری کرونا، جهت تسریع در امر واکسیناسون عمومی، ۲ پایگاه واکسیانسیون مشترکی با معاونت بهداشت دانشگاه راه اندازی و به همت پرسنل اورژانس ۱۱۵ بیش از ۱۴ هزار نفر تا کنون در این پایگاه ها واکسینه شده اند.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا