اخبار
کد خبر : 13856 ۱۴۰۰/۰۷/۱۱   ۲۰:۲۹:۲۴

شماری از نمایندگان مردم آذربایجان شرقی و غربی:
صمت همانند سایر تیم‌های صنعتی از تیم تراکتورسازی حمایت کند

 

شماری از نمایندگان مردم آذربایجان شرقی و غربی در نامه‌ای از وزیر صنعت، معدن و تجارت خواستند از تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز همانند سایر تیم‌های صنعتی حمایت شود.

به گزارش نای قلم به نقل از ایرنا، احمد علیرضا بیگی در گفتگویی با اشاره به نامه شماری از نمایندگان آذربایجان خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت در مورد حمایت از تیم تراکتورسازی تبریز، اظهار کرد: در این نامه خواهان عدالت هستیم. با توجه به اینکه شرکت ملی مس ایران عهده دار منابع مس در دو استان کرمان و آذربایجان شرقی است انتظار می‌رود همراهی و مساعدتی که از جانب شرکت ملی مس در موضوعات مختلف زیر ساختی، اجتماعی و فرهنگی در کرمان اتفاق می‌افتد در آذربایجان شرقی هم رخ دهد.

این نماینده مجلس افزود: شرکت ملی مس ایران با توجه به اثرگذاری و فراگیر بودن باشگاه تراکتورسازی در ایفای وظایف و مسوولیت‌های اجتماعی خود به این تیم توجه کند و با ورود به موضوع فوتبال آذربایجان شرقی با حمایت مالی از باشگاه تراکتور در قالب قرارداد اسپانسری عمل کند.

بیگی، زبان ورزش را زبانی همه فهم برای مردم جهان عنوان کرد و گفت: عواملی که بتواند موجب به هم پیوستگی، شور و نشاط جامعه شود می‌تواند تاثیرات قابل ملاحظه ای اجتماعی از خود به جا بگذارد و آثار مثبت آن هم در اداره جامعه خود را نشان می‌دهد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا وزیر ورزش مخاطب این نامه نیست، گفت: وزیر ورزش منابعی در اختیار ندارد و شرکت ملی مس زیر مجموعه وزارت صنعت معدن تجارت است به همین دلیل از وزیر صمت خواستیم به این موضوع ورود کند.

بیگی تاکید کرد: اگر نتوانیم از وزارت صمت جواب بگیریم ناچاریم در سطوح بالاتر مطالبات مردم را پیگیری کنیم، زیرا به نمایندگی از مردم این خواسته را مطرح کرده‌ایم.

نمایندگان استان‌های آذربایجان غربی و شرقی در نامه‌ای به «سید رضا فاطمی امین» وزیر صنعت، معدن و تجارت از او خواستند با توجه به هزینه‌هایی که شرکت ملی مس ایران در قالب مسوولیت‌های اجتماعی برای تیم‌های مس رفسنجان، مس کرمان و مس شهربابک انجام می‌دهند پشتیبانی‌های مشابه مادی در قالب اسپانسر برای باشگاه‌ تراکتورسازی انجام دهد.

کد خبرنگار: 983127

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا