Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 13829 ۱۴۰۰/۰۷/۰۵   ۲۰:۳۵:۲۰

طی حکمی؛
کاظم محمودی مدیر تیم تراکتور شد

 

کاظم محمودی طی حکمی از سوی مدیرعامل باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور تبریز به عنوان مدیر تیم فوتبال این باشگاه منصوب شد.

به گزارش نای قلم، محمودی ۴۸ ساله از جمله پیشکسوتان، بازیکنان و کاپیتان تیم فوتبال تراکتور در دهه ۱۳۷۰ است که پیشتر نیز به عنوان سرپرست تیم فوتبال این باشگاه انجام وظیفه کرده است.

وی که بین سال های ۱۳۷۱ تا ۱۳۷۷ و ۱۳۷۹ تا ۱۳۸۱در تیم تراکتور، ۱۳۷۷ تا ۱۳۷۹ در استقلال تهران بازی کرده و سال های پایانی فوتبال خود را در تیم های صباباتری و استقلال اهواز گذراند، دارای مدرک مربیگری آ آسیا و دوره مربیگری خود را در باشگاه سائوپائلوی برزیل گذرانده است.

مدیریت تیم هایی پایه باشگاه تراکتور، سرپرست و سرمربی تیم ماشین سازی در فصل گذشته لیگ برتر، دستیاری  تونی اولویرا، جان توشاک، ارطغرل ساغلام، جرج لیکنز، مجید جلالی از دگیر سوابق کاظم محمودی به شمار می رود.

محمودی پیش از این نیز و در زمان حضور فراز کمالوند به عنوان مدیر تیم تراکتور مطرح شده بود که با بروز اختلاف بین این دو، صدور حکم او به تاخیر افتاد.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا