اخبار
کد خبر : 13814 ۱۴۰۰/۰۷/۰۴   ۲۰:۰۳:۳۶

اخبار ورزشی آذربایجان غربی؛
نمایندگان لیگ برتری والیبال ارومیه راهی تهران و گرگان شدند

 

سرپرست هیات والیبال آذربایجان‌غربی گفت: شهرداری و آذرباتری، ۲ نماینده لیگ برتری والیبال استان برای حضور قدرتمند در لیگ برتر والیبال و برای حضور در دو تورنمنت دوستانه راهی تهران و گرگان شدند.

بهنام صاحبی افزود: تیم «شهرداری ارومیه» در رقابت چهارجانبه در تهران با تیم‌های راه‌یاب ملل مریوان، سایپای تهران و فولاد سیرجان ایرانیان دیدارهای دوستانه برگزار خواهدکرد.

وی اضافه کرد: تیم «آذرباتری ارومیه» نیز در گرگان و از روز هشت مهرماه به ترتیب با تیم‌های هورسان رامسر، پاس گرگان و شهرداری گنبد دیدارهای دوستانه برگزار خواهدکرد.

سرپرست هیات والیبال ارومیه بیان کرد: ۲ نماینده والیبال استان برای حضور قدرتمند در فصل جاری لیگ برتر والیبال آماده می‌شوند و تمرینات این تیم‌ها از شهریورماه در سالن شش هزار نفری غدیر ارومیه آغاز شده است.

فصل جاری لیگ برتر والیبال با حضور چهارده تیم از دوم آبان‌ماه آغاز می‌شود که تیم‌های شهرداری و آذرباتری نمایندگان آذربایجان‌غربی و شهر ارومیه در مسابقات خواهندبود.

به گزارش ایرنا، هدایت شهرداری ارومیه در فصل جاری را محمدرضا تندروان و هدایت آذرباتری را فرهاد نفرزاده برعهده دارند.

* شهرداری محمدیار قهرمان لیگ برتر فوتبال آذربایجان‌غربی شد

دبیر هیات فوتبال آذربایجان‌غربی گفت: تیم شهرداری محمدیار با کسب تساوی برابر ۹۰ نوین ارومیه قهرمان لیگ برتر فوتبال استان شد.

حسین نیرویار افزود: دیدار تکراری فینال لیگ برتر فوتبال استان آذربایجان‌غربی در ورزشگاه تختی ارومیه برگزار شد و دو تیم «شهرداری محمدیار» و «۹۰ نوین ارومیه» به تساوی بدون گل دست یافتند تا نماینده محمدیار قهرمان این فصل لیگ برتر استان شود.

وی گفت: با این تساوی تیم «شهرداری محمدیار» با کسب هفت امتیاز در دور نهایی به مقام قهرمانی دست یافت و تیم‌های «شاهو مهاباد» با شش امتیاز و «۹۰ نوین ارومیه» با چهار امتیاز دوم و سوم شدند و تیم «ماکو جوان» نیز از حضور در مرحله نهایی انصراف داد.

دبیر هیات فوتبال آذربایجان‌غربی اضافه کرد: مسابقات این فصل لیگ برتر فوتبال استان با حضور ۱۲ تیم «شوط جوان»، «ماکو جوان»، «۹۰ نوین ارومیه»، «میثاق خوی» و «نوشین بهار» در گروه شمال و تیم‌های «میلاد بوکان»، «مام بوکان»، «حاجی خوش مهاباد»، «شاهو مهاباد»، «منتخب سردشت»، «کارگان میاندوآب»، «شهرداری محمدیار» در گروه جنوب از دهم تیرماه آغاز و چهار تیم «۹۰ نوین ارومیه» ، «ماکو جوان»، «شاهو مهاباد» و «شهرداری محمدیار» با قرار گرفتن در رده‌های اول و دوم ۲ گروه راهی مرحله نیمه نهایی شدند.

وی افزود: مسابقات لیگ برتر فوتبال آذربایجان‌غربی در فصل جاری با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی و بدون حضور تماشاگر برگزار شد.

به گزارش ایرنا، کیومرث پورایراندوست مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی با حضور در ورزشگاه تختی دیدار پایانی فصل جاری لیگ برتر فوتبال استان را از نزدیک تماشا کرد.

* درخشش کاتاکاران بزرگسال میاندوآبی در رقابت های قهرمانی کشور

رییس اداره ورزش و جوانان میاندوآب‌ گفت: مسابقات کاراته سبک "کیوکوشین ساباکی" قهرمانی کشور سپاه پاسداران در رده سنی بزرگسالان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان کامیاران استان کردستان برگزار شد که نفرات اعزامی از میاندوآب در این رقابت ها به خوبی درخشیدند.

زرندی افزود: "کریم ارجمند" در وزن ۷۰ کیلوگرم به مقام اول، "سعید ارجمند" در وزن ۷۰ کیلوگرم به مقام دوم، "سینا فرج پور" در وزن ۸۰ کیلوگرم مقام دوم و "سهراب قاسمی" نیز در وزن به علاوه ۹۰ کیلوگرم به مقام اول دست یافتند.

*برگزاری پویش "اهدای خون" جامعه ورزش و جوانان

وی اضافه کرد: همزمان با هفته دفاع مقدس و در آستانه اربعین حسینی؛ پویش "اهدای نذر خون" جامعه ورزش و جوانان با شور و شوق جمعی از ورزشکاران این شهرستان در پایگاه انتقال خون میاندوآب  برگزار شد.

وی با بیان اینکه ورزشکاران حاضر با این اقدام خواستند در حرکتی انسان دوستانه و سلامت محور نجات دهنده جان بیماران نیازمند به خون باشند، گفت: همچنین این ورزشکاران به طرح سراسری " اهدای خون جامعه ورزش و جوانان " پیوستند و با حضور در مرکز انتقال خون میاندوآب، خون اهدا کردند.

میاندوآب با بیش از ۲۸۵ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع است و با ۴۲ هیات ورزشی فعال یکی از شهرهای ورزش‌خیز استان است.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا