اخبار
کد خبر : 13808 ۱۴۰۰/۰۷/۰۴   ۱۸:۵۰:۱۲

در شبانه‌روز گذشته؛
آمار ابتلا به کرونا در آذربایجان غربی سه رقمی شد

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: در شبانه روز گذشته ۹۶۹ نفر دیگر از مردم استان ‏در استان به بیماری کرونا مبتلا شدند و ۲۳ نفر نیز جان خود را ازدست دادند.

به گزارش نای قلم، جواد آقازاده در گفتگویی از شناسایی ۹۶۹ بیمار جدید مبتلای به ‏کرونا ‏در استان خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد ۲۶۴ نفر در مراکز درمانی استان ‏بستری شدند.

او تعداد بیماران کرونایی بستری شده در استان را یک هزار و ۹۱۷ نفر اعلام کرد و افزود: از ‏کل ‏بستری شدگان سندرم حاد تنفسی در آذربایجان غربی، ۳۰۴ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز ‏درمانی استان بستری شده اند و، ۷۴ نفر نیز تحت ونتیلاتور یا دستگاه تنفس مصنوعی قرار دارند.

آقازاده با اشاره به اینکه ۲۳ نفر از مردم استان در شهرستان‌های ارومیه، میاندوآب، سلماس، خوی، ‏بوکان، شاهین دژ، مهاباد و تکاب به علت ابتلا به کرونا در شبانه روز گذشته، جان خود را از دست ‏داده اند افزود: کل فوتی‌های ناشی از کرونا در استان به ۶ هزار و ۲۶۸ نفر رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی همچنین اظهار کرد: ‏در شبانه ‏روز گذشته از ۲ هزار و ۴۹۳ نفر تست کرونا دریافت شده است. ‏

آقازاده خاطرنشان کرد در شبانه روز گذشته با تزریق نزدیک به ۱۶ هزار دز واکسن کرونا میزان ‏واکسیناسیون در استان به بیش از یک میلیون و ۸۲۱ هزار دز رسید. ‏

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا