Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 13780 ۱۴۰۰/۰۶/۳۰   ۱۶:۵۳:۲۹

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا شمال‌غرب:
مقرهای اشرار را با خاک یکسان می‌کنیم

 

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) شمال‌غرب کشور مستقر در آذربایجان غربی با اشاره به شناسایی کامل همه گروهک‌های تروریستی معاند نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: اگر لازم باشد، مقرهای این اشرار را با خاک یکسان خواهیم کرد.

به گزارش نای قلم، سردار محمدتقی اوصانلو امروز در آئین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در حسینیه اعظم ثارالله ارومیه اظهار کرد: به تمامی گروهک‌ها اعلام می‌کنیم که هرکس امنیت منطقه را تهدید کند، با آنها برخورد خواهیم کرد.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۵۹ قرار ندارد که در تهیه سیم خاردار و تجهیزات نظامی مشکل داشته باشد، امروز به شکر خداوند نیروهای مسلح در توان بسیار عالی قرار دارند.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) شمال غرب کشور بیان کرد: این اقتدار در نیروهای مسلح را مکتب عاشورایی به ما یاد داده است و مقام معظم رهبری در طول تاریخ ما را هدایت کردند و امروز جزو کشورهای مطرح در سطح بین‌المللی هستیم.

اوصانلو بیان کرد: امروز عده‌ای گروهک تروریستی در جمع روستاییان در همسایگی با ایران پنهان می‌شوند و از مردم منطقه به عنوان سپر استفاده می‌کنند که این کار آنان، حرکتی ضد انسانی است.

فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهدا (ع) با اینکه در دفاع مقدس فرهنگ عاشورایی با تار و پود رزمندگان آمیخته شده بود گفت: در دوران پر افتخار دفاع مقدس بیش از ۲۰۰ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی شد اما سرافرازانه توانستیم از تمامیت مرزی این نظام مقدس دفاع کنیم.

سردار سرتیپ اوصانلو افزود: امنیت منطقه خط قرمز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی است و امروز دشمنان این مرز و بوم به اقتدار و توانایی‌های ایران اسلامی اقرار می‌کنند.

در ادامه این مراسم از ۴۰ هزار پیشکسوت دفاع مقدس آذربایجان‌غربی همزمان با سراسر استان و کشور تجلیل شد.

این مراسم به صورت همزمان در سراسر کشور با تجلیل از یک میلیون رزمنده پیشکسوت و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی ریاست جمهوری برگزار شد.

کد خبرنگار: 983127

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا