اخبار
کد خبر : 1378 ۱۳۹۴/۱۰/۱۲   

موافقت منابع طبیعی با اختصاص 30 هکتار زمین به پروژه تله کابین ارومیه

 منابع طبیعی امروز در دهمین جلسه مرکز خدمات سرمایه گذاری آذربایجان غربی، با اختصاص 30 هکتار زمین به پروژه تله کابین ارومیه موافقت کرد.

به گزارش نای قلم، در این جلسه در ارتباط با مسائل و مشکلات شرکت گردشگری هزاره غرب؛ مجری طرح تله کابین ارومیه، با حضور نماینده آن شرکت و مسئولان و نمایندگان دستگاه های اجرایی مرتبط با آن طرح، راهکارها و راه های حل و فصل مشکلات فراروی شرکت، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین در این جلسه معافیت حقوق ورودی ماشین آلات و تجهیزات وارداتی برای تسری بخشنامه های مرتبط با معافیت واردات ماشین آلات صنعتی به ماشین آلات حوزه توریسم و گردشگری، تأمین آب مورد نیاز پروژه از سوی شرکت آب و فاضلاب روستایی و شرکت آب منطقه ای استان، ایجاد سازه محافظ در محل تقاطع دکل های تله کابین با خط 400 کیلو ولت ارومیه- خوی از طرف استانداری مورد بررسی و پیگیری مجدد قرار گرفت.

دستور جلسه بعدی در ارتباط با اقدامات معمول در زمینه مشکل مالیاتی شرکت کیمیاگر پودر صدف ارومیه بود که در نهایت مقرر شد شرکت مزبور با ارائه دفاتر رسمی خود به اداره کل امورمالیاتی استان، این مشکل را در هیئت حل اختلاف آن اداره پیگیری کند.

در این جلسه، داود غفارپور نایب رئیس مرکز خدمات سرمایه گذاری استان ابراز امیدواری کرد که شرکت گردشگری هزاره غرب ارومیه، در اسرع وقت نسبت به تکمیل فرم درخواست مجوز سرمایه گذاری خارجی و ارائه سایر مستندات لازم، اقدام کند تا از خدمات مرکز خدمات سرمایه گذاری و تسهیلات مرتبط دولت براساس قانون تشویق و حمایت سرمایه گذاری خارجی، برای تکمیل پروژه تله کابین ارومیه، بهره مند شوند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا