اخبار
کد خبر : 13740 ۱۴۰۰/۰۶/۲۶   ۱۷:۳۴:۵۸

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی تاکید کرد
آگاه‌سازی رسانه‌ای؛ موثرترین راهکار مقابله با کرونا

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: رفع موانع و آگاه‌سازی رسانه‌ای از موثرترین راهکارهای مقابله با کرونا و انجام واکسیناسیون عمومی هستند.

به گزارش نای قلم، حجت‌الاسلام ناصر خدایاری در هفدهمین جلسه کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونای استان اظهار کرد: باید جلوی تبلیغات سیاست های غلط و ایجاد ذهنیت منفی و ناامیدی در مردم گرفته شود.

وی اضافه کرد: متاسفانه فرهنگ سلامت در بین مردم از سطح بسیار پایینی برخوردار بوده و نیاز به سرمایه‌گذاری و فرهنگ سازی در این زمینه بسیار مشهود است.

خدایاری با بیان اینکه کنترل بیماری کرونا و واکسیناسیون با ارتقای فرهنگ سلامت میسر است، تصریح کرد: مردم باید برای سلامت خود و اطرافیانشان از حضور در اجتماعات پرهیز کنند و تا زمانی که ترس از دست دادن سلامتی فراگیر نشود کنترل بیماری کاری بسیار سخت خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی اذعان کرد: رفع موانع کنترل بیماری و واکسیناسیون از سوی تمام دستگاه‌های اجرایی و آگاه سازی رسانه‌ای به عنوان دو بازوی اصلی مقابله با این بیماری منحوس قلمداد می‌شوند.

خدایاری ادامه داد: در حال حاضر وضعیت هماهنگی دستگاه‌های اجرایی مختلف برای کنترل بیماری و ورود واکسن و همچنین کمک برای واکسیناسیون قشرهای مختلف روبه بهتر شدن است و اکنون باید رسانه‌ها همانند روزهای اول شیوع بیماری، پای کار آمده و آگاه سازی های لازم را برای مردم انجام دهند.

وی به بسته‌های تسهیلاتی ویژه رسانه‌ها از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره کرد و افزود: امیدواریم با این بسته‌های تسهیلاتی که در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد بتوان در زمینه آگاه سازی و ارتقای فرهنگ سلامت قدم‌های موثرتری برداریم.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا