اخبار
کد خبر : 13723 ۱۴۰۰/۰۶/۲۳   ۰۹:۰۰:۲۵

اخبار انتظامی آذربایجان غربی؛
بیش از ۳ تن آرد قاچاق در نقده کشف شد

 

فرمانده انتظامی نقده گفت: سه هزار و ۱۶۰ کیلوگرم آرد قاچاق خارج از شبکه در این شهرستان شناسایی و کشف شد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ کیومرث پاکدل در گفتگوی اختصاصی افزود: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه بی امان با قاچاقچیان ارزاق عمومی، ماموران پلیس امنیت اقتصادی این شهرستان یک دستگاه وانت سایپا را توقیف کردند.

وی اضافه کرد: در بازرسی ماموران پلیس امنیت اقتصادی از وانت سایپا مشخص شد که سه هزار و ۱۶۰ کیلوگرم آرد یارانه ای قاچاق توسط این خودرو حمل می شود.

وی ادامه داد: کارشناسان ارزش ریالی آرد کشف شده را ۱۲۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان نقده گفت: در این رابطه یک دستگاه وانت سایپا توقیف، یک نفر متهم نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد.

*کشف دارو‌های قاچاق، به ارزش قریب به ۳ میلیارد ریال در سردشت

فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی ازکشف دارو‌های قاچاق، به ارزش قریب به ۳ میلیارد ریال در ارتفاعات صعب العبور مرزی شهرستان سردشت خبر داد.

به گزارش نای قلم، سردار حسین خانی در گفتگوی اختصاصی اظهار کرد: مرزداران هنگ مرزی سردشت با انجام کار اطلاعاتی دقیق و با استفاده از تجهیزات اپتیکی و الکترونیکی متوجه تحرک قاچاقچیان به قصد ورود از نوار مرزی شده و نسبت به مهار آنان مبادرت کردند.

وی افزود: مرزداران در این عملیات توانستند با انجام گشت و کمین هدفمند در عملیاتی غافلگیرانه تعداد ۱۸ هزار و ۴۴۸ قلم دارو از نوع قرص و تعداد ۴۸ قوطی پودر چاق کننده را مهار کنند.

حسین خانی تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی دارو‌های مکشوفه را دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده مرزبانی استان در پایان خاطرنشان کرد: در این عملیات‌ها قاچاقچیان با تنگ دیدن عرصه، با استفاده از موقعیت جغرافیایی و تاریکی شب از محل متواری شدند که شناسایی و دستگیری آنان در دستور کار مرزبانان قرار گرفته است.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا