اخبار
کد خبر : 137 ۱۳۹۴/۰۴/۰۹   

فرایند تولید کوتاه و آسان شود

نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی گفت: ضروری است تا فرایند تولید کوتاه و آسان شود برای اینکه تولیدکنندگان مختلف در عرصه تولید قرار گیرند و در نتیجه مزیت رقابتی ایجاد کنیم.

محمد قسیم عثمانی در گفت و گوی اختصاصی اظهار کرد: حمایت از تولید ملی، نیازمند بسترسازی و مکانیزم ها وسیاست هایی است که بدون آنها نمی توان تولید ملی را حمایت کرد.

وی تصریح کرد: نباید شرایط به نحوی پیش برود که جامعه به سمت مصرف گرایی برود و لازمه اصلی این موضوع حمایت دولت از تولید داخل است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: با حمایت کامل و جامع از تولیدات داخلی و جلوگیری از واردات کالاهایی که در داخل کشور می توان تولید کرد، به رونق تولیدات ملی کمک خواهد شد.

وی با تاکید به اینکه مهم ترین اقدام برای رونق بخشیدن به تولیدات داخلی، ممانعت از ورود کالاهای خارجی است، خاطر نشان کرد: با حمايت از توليد ملي، بسياري از مسائل و مشكلات كشور چون تورم، مشكلات توليد و سرمايه گذاري، مشكل بيكاري و عدم اشتغال و.. حل می شود.

نماینده مردم بوکان درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایجاد رابطه اصولی و صحیح و منصفانه با تولید کنندگان و کسب اطلاعات از موانع و مشکلات تولید و پس از آن تلاش در جهت رفع مشکلات و یا فراهم کردن پیشنیاز ها و ساز و کارهای اجرایی از جمله راهکارهای تحقق تولید ملی است، اضافه کرد: ورود کالاهایی که در کشور ظرفیت تولید آنها وجود دارد و اینکه نتوانستیم تولید کننده داخل را از ابتدا تا انتها حمایت کنیم، به تولیدات ملی خدشه وارد کرده است.

وی در ادامه افزود: حمایت بخشی از زنجیره تولیدات داخلی و به شکل مقطعی  سبب شده تا تولید کننده های داخلی نتوانند پیشرفت داشته باشند، در واقع حمایت جامع و کامل از بخش تولید نیاز است تا شاهد رونق باشیم.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا