اخبار
کد خبر : 13696 ۱۴۰۰/۰۶/۲۰   ۱۷:۵۶:۳۶

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان:
دانشجویان به مراکز واکسیناسیون معرفی شده مراجعه کنند

 

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: دانشجویان بعد از ثبت نام در سامانه یکپارچه واکسیناسیون به آدرسsalamat.gov.ir   و انتخاب اختیاری یکی از مراکز تجمیعی در سامانه مذکور بعد از دریافت پیامک به مراکز واکسیناسیون دانشجویان مراجعه کنند نه به مراکز تجمیعی واکسیناسیون که در سامانه انتخاب کرده‌اند.

به گزارش نای قلم، محمد آقاپور امروز در گفتگوی خبری اظهار کرد: دانشجویان دانشگاه‌های استان در حال حاضر در حال واکسینه شدن هستند.

وی با بیان اینکه دانشگاه‌های ارومیه، پیام نور، صنعتی ارومیه، آزاد و آذرآبادگان، مراکز واکسیناسیون دانشجویان در ارومیه هستند، افزود: دانشجویان هر دانشگاه برای دریافت واکسن خود باید بعد از ثبت‌نام در سامانه و دریافت پیامک با در دست داشتن کارت دانشجویی و کارت ملی به دانشگاه محل تحصیل مراجعه کنند.

 رئیس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا تصریح کرد: تمام دانشجویان دانشگاه‌های غیرانتفاعی، دانشگاه جامع علمی کاربردی و دانشگاه فنی و حرفه ای طباطبایی بعد از ثبت نام در سامانه یکپارچه واکسیناسیون برای دریافت واکسن خود باید با در دست داشتن کارت دانشجویی و کارت ملی  به دانشگاه آذرآبادگان مراجعه کنند.

آقاپور در پایان در خصوص  دیگر دانشجویانی که بومی شهر ارومیه هستند ولی محل تحصیل آنها در شهر یا استان دیگر است، گفت: این عزیزان باید بعد از ثبت نام در سامانه واکسیناسیون برای دریافت واکسن با در دست داشتن کارت دانشجویی و کارت ملی به دانشگاه ارومیه مراجعه کنند.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا