اخبار
کد خبر : 13689 ۱۴۰۰/۰۶/۱۸   ۰۹:۴۰:۰۸

جوابیه اداره کل فرهنگ و ارشاد آذربایجان غربی؛
اتاق پرده سبز یک برنامه عملی جدید در اداره کل است

 

در  جهت رفع ابهام از خبری که در ارتباط با اتاق پرده سبز و به تعبیر درست تر اتاق مونتاژ فیلم و عکس در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی منتشر شده است نکاتی را به اطلاع حقیقت جویان می رساند.

ما از اینکه کدام یک از همکاران و یا دوستان محترم متن خبر را تغییر داده و این جرات را ندارد که اشتباه خود را بر عهده بگیرد بی اطلاع نیستیم! امری که سبب شده تا تعدادی از دوستان که اتفاقا خبرنگار هم نیستند و در کنج حمایت برخی در خانه نشسته و با یک گوشی فارغ از هر نوع حس مسئولیت در مورد مطالبی که کوچکترین اطلاعی از آن  ندارند و صرفا برای جذب مخاطب در فضایی پنهان و به دور از چشم مردم، اظهار نظر می کنند!

اتاق پرده سبز یا اتاق مونتاژ فیلم و عکس یک برنامه عملی جدید در این اداره است که در ابتدا زیر ساخت های اولیه آن آماده شد تا در ماه های اتی تجهیز شود به این منظور که همه هنرمندان و همکاران از آن بهره مند شوند.

به نظر مي‌رسد نياز هست تا در خصوص قابليت ها اتاق مونتاژ که در اداره كل اخيرا و به جا افتتاح شده، به طرقي اطلاع رساني صورت گیرد تا اهداف و قابليت هاي آن بيشتر تبيين شود.

پرده سبز مي‌تواند در توليد محتوا و مباحث كارشناسي فرهنگي و هنري و معرفي چهره هاي ماندگار استان و معرفي هنرمندان مطرح استان و مصاحبه با آنها حتي طرح خاطرات رزمندگان و ايثارگران و همچنين رسانه ها و تدوين و توليد فرهنگ سلامت و مصاحبه با اصحاب نظام سلامت از جمله اطبا و پرستاران و كارشناسان مربوطه و فعالين قراني و هنري و فرهنگي و نويسندگان یک گام عملی و مؤثر و مفيد است. اخيرا بعضي از فعالان رسانه ای خود را به ندانم كاري زده و خبرهاي هدفمند و مغرضانه اي در مورد اتاق مزبور منتشر می کنند.

لذا پيشنهاد مي‌شود؛ كميته ای با حضور معاونين و رسانه و در صورت لزوم از بخش هاي مختلف و از صاحب نظران از میان جامعه هدف تشكيل و در صورت وجود اعتبار قابليت و رسالت و اهداف مربوطه تبیین شود.

نظر به اينكه فرهنگ سازي رسالت اصلي اداره كل مي باشد، لذا مدیریت روابط عمومی مي تواند در همه زمينه های ممکن و مناسبتهای ملی و دینی، حتي حوزه محيط زيست، صرفه جويي در  منابع  انسانی و بهره وری و مدیریت سبز ورود نماید. كميته مذكور می تواند با هماهنگي و نظارت و بصورت منظم و در مناسبتهاي مختلف اقدام به ارائه برنامه نمايد.

لذا از همه دوستانی که به ریز و درشت اقدامات این اداره کل حساسیت دارند می خواهند که در صورت داشتن ابهام و یا نقص اطلاع در خصوص اقدامات و برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی، روابط عمومی را در جریان امر قرار دهند تا رفع ابهام و یا اطلاعات کافی در اختیار عزیزان قرار گیرد.

اما در مورد افتتاح تالار به اطلاع می رساند: تالار پروژه ملی است، با این وجود با حمایت استاندار محترم و رئیس محترم مدیریت و برنامه‌ریزی استان نزدیک به هفت میلیارد به پروژه تزریق شده است تا زودتر به بهره برداری برسد، مساله مهم بعدی این است که پروژه استانداردهایی دارد که باید طبق آن به اتمام برسد که از اختیارات این اداره خارج است.

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا