اخبار
کد خبر : 13688 ۱۴۰۰/۰۶/۱۶   ۱۱:۱۰:۱۰

فرماندار ارومیه تاکید کرد؛
جلوگیری از ترک تحصیل دانش آموزان

 

فرماندار ارومیه با تاکید بر جلوگیری از ترک تحصیل دانش آموزان، گفت: متاسفانه همچون سال گذشته، امسال نیز بازگشایی مدارس تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا بوده که این وضعیت باید به خوبی مدیریت شود.

به گزارش نای قلم، رسول مقابلی امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان امر آموزش و پرورش آینده سازان کشور را بسیار مهم دانسته و افزود: سلامت معلمان و دانش آموزان در اولویت است اما این موضوع نباید به آموزش و پرورش دانش آموزان آسیب وارد سازد.

وی با تاکید بر واکسیناسیون تمامی معلمان و کادر مدارس شهرستان، خاطرنشان کرد: متاسفانه تا به این لحظه واکسن معتبری برای واکسیناسیون دانش آموزان معرفی نشده و به احتمال زیاد آغاز سال تحصیلی جدید به صورت مجازی خواهد بود.

وی نگرانی اولیای دانش آموزان از ابتلای فرزندانشان در مدارس به کرونا و همچنین آسیب آموزش مجازی را به حق دانسته و یادآور شد: شورای آموزش و پرورش شهرستان تابع دستورات ستاد ملی کرونا درخصوص روند بازگشایی مدارس است و باید با بهبود شرایط مدارس، توازنی درخصوص آموزش حضوری و مجازی ایجاد شود.

فرماندار ارومیه با تاکید بر پیش بینی تدابیر لازم جهت جلوگیری از ترک تحصیل دانش آموزان به ویژه در مناطق محروم، تصریح کرد: تا حد ممکن در مناطق محروم باید حامی دانش آموزان در تامین لوازم تحریر و بهداشتی باشیم.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا