اخبار
کد خبر : 13687 ۱۴۰۰/۰۶/۱۶   ۱۱:۰۵:۲۲

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری خبر داد؛
احداث بزرگ‌ترین میدان میوه و تره‌بار در ارومیه

 

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری ارومیه از احداث بزرگترین میدان میوه و تره بار به مساحت 100 هکتار در 13 کیلومتری جاده شهید کلانتری، خبر داد.

به گزارش نای قلم، رسول حاجی بیگی در گفتگویی اظهار کرد: طرح اولیه این پروژه ارائه شده و با پیگیری واگذاری زمین و سایر امورات، پس از استعلام اداره آب و فاضلاب، غرفه ها واگذار شده و امید است امسال اکثر طرح ها به بهره برداری برسند.

وی تاکید کرد: به ساماندهی مشاغل مزاحم شهری نگاه ویژه می شود.

حاجی بیگی، با اشاره به راه اندازی سامانه آنلاین فروش محصولات کشاورزی بیان کرد: سامانه آنلاین فروش محصولات کشاورزی بصورت  اپلیکیشن جهت راه اندازی وارد فاز اجرا می شود.

وی با بیان اینکه سامانه آنلاین فروش محصولات کشاورزی بصورت سه فاز درون شهری، کشوری و فرا کشوری اجرا می شود، ادامه داد: همچنین سامانه مشاغل خدماتی اعم از صافکاری، نقاشی، مکانیکی، کارگری، بنایی و سیم کشی راه اندازی می شود.

به گفته حاجی بیگی در گذشته برای به خدمت گرفتن یک کارگر جهت انجام امورات ساختمانی یا روستایی صبح اول وقت باید عازم تجمع محل کارگران می شدیم، اما اینک برای تسهیل در این روند و رفاه حال شهروندان، بخشی در سامانه مشاغل خدماتی با نام پایانه کارگری ایجاد شده که کارگران بصورت شناسنامه دار و مطمئن و با در دست داشتن سو پیشینه آماده ارایه خدمات به شهروندان است.

وی با بیان این که نمره دهی در خصوص رضایت شهروندان از ارائه خدمات کارگران نیز در این سامانه ایجاد می شود افزود:  بر اساس نمره های کسب شده، کارگران موفق به جلب رضایت شهروندان  تشویق و تقدیر می شوند.

حاجی بیگی در ادامه از احداث بازارچه های روز مدرن در چهار نقطه شهر ارومیه خبر داد و افزود: بازارچه های مدرن میوه فروشی  در مناطقی چون میدان آزادی، نه پله، ابوذر و هشت شهریور احداث می شود.

وی افزود: این بازارچه های مدرن میوه فروشی از طریق اپلیکیشن سامانه آنلاین فروش محصولات کشاورزی آماده ارائه خدمات به شهروندان است و حتی بصورت رایگان با ارسال پیک با هدف رفاه شهروندی به آنها خدمات ارائه می شود.

وی با اشاره به میدان دواب در ریحان آباد، عنوان کرد: میدان دواب در محل ریحان آباد به علت نداشتن مجوز فشار زیادی به سازمان تحمیل کرد.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری ارومیه افزود:  در جنب کشتارگاه جدید زمینی به مساحت هشت هکتار به میدان دواب تخصیص یافته که با تایید استعلام محیط زیست، احداث میدان دواب وارد فازاجرایی می شود.

کد خبرنگار: 983127

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا