اخبار
کد خبر : 1368 ۱۳۹۴/۱۰/۱۱   

نباید به قصد قدرت طلبی وارد صحنه های سیاسی شد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: هیچ کس حق ندارد به قصد قدرت طلبی و رسیدن به مسند ریاست وارد صحنه های سیاسی این کشور شود.

به گزارش نای قلم، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی در نماز جمعه این هفته ارومیه اظهار کرد: اساس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر پایه دین مبین اسلام بنا نهاده شده است و

کاندیداهای انتخاباتی مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی با خلوص نیت و با هدف خدمت به مردم وارد صحنه سیاسی شوند.

وی با بیان اینکه دوقطبی در جامعه ایجاد شود، تصریح کرد: عده ای می خواهند با دو قطبی کردن مسائل و ایجاد جناح بندی های متعدد در جامعه، تفرقه و دشمنی ایجاد کنند و هوشیاری مردم در این برهه از زمان نقشی موثر در خنثی کردن این توطئه ها دارد.

قریشی اضافه کرد: خدمت به مردم و کسب رضایت پروردگار باید در دستور کار نامزدها و کاندیداهای انتخاباتی قرار گیرد تا هیچ گونه فرصتی به دشمنان داخلی و خارجی برای رخنه در تعیین سرنوشت ایران اسلامی داده نشود.

وی افزود: انتخابات باید در آرامش و در کمال آزادی برگزار شود و رعایت قوانین و مقررات انتخاباتی تحت نظارت شورای نگهبان بر هر ایرانی لازم و واجب است.

حجت الاسلام قریشی با تقدیر از حضور مردم در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی افزود: امت ولایی و همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور در این مراسم، بصیرت و هوشیاری خود را در راه دفاع از آرمان های نظام مقدس کشور به نمایش گذاشتند.

وی با محکوم کردن کشتار هزاران نفر از مردم مسلمان و بی گناه نیجریه گفت: این روزها شاهد کشتار مسلمانان در جای جای سرزمین های اسلامی هستیم و در این راستا همه وظیفه داریم فریاد دادخواهی آنها را به گوش جهانیان برسانیم.

وی ادامه داد: دشمنی و کینه توزی آمریکا و استکبار جهانی با ایران و کشورهای اسلامی تمام شدنی نیست چرا که آنها می خواهند مسلمانان همواره زیر سلطه آنها و در ذلت و خواری زندگی کنند و هوشیاری مردم و مسئولان برای جلوگیری از هر گونه فرصت طلبی دشمنان لازم و ضروری است.

قریشی رعایت تقوی و پرهیزگاری، پرهیز از چشم و هم چشمی، سبقت گرفتن در کارهای خیر و کمک به همنوعان را از خصوصیات بارز هر انسان مومن و خداترس عنوان کرد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا