Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 13662 ۱۴۰۰/۰۶/۱۲   ۱۷:۴۷:۲۶

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان:
داروهایی که توسط دست‌فروش‌ها عرضه می‌شود، تقلبی هستند

 

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: داروهایی که خارج از شبکه توزیع دارویی سازمان و معاونت غذا و دارو توسط دستفروش و یا هر شخص غیرمسئول عرضه می شود، تایید نشده، تقلبی و غیرمجاز هستند.

به گزارش نای قلم، جلال غفارزاده در گفتگوی اختصاصی اظهار کرد: داروهای تقلبی به صورت قاچاق از استان های دیگر وارد استان ما شده و در بازار غیررسمی (سیاه) با قیمت های گزاف و مقاصد سودجویانه به فروش می‌رسند.

وی افزود: به مردم این اطمینان خاطر را می دهیم و به طور قطع اعلام می‌داریم که تمام داروهای مصرفی برای بیماران به خصوص بیماران کرونایی که توسط شرکت های پخش دارویی تا مراکز درمانی و درمانگاهی توزیع می شوند کنترل های لازم و کافی تا رسیدن دارو به دست مصرف‌کننده اصلی که از منظر ما خود بیمار یا مراکز بستری هستند از سبد توزیع خارج نشده و کاملا قابل ردیابی و پیگیری است.

غفارزاده تاکید کرد: با توجه به اینکه این داروها باید در شرایط خاص دمایی نگهداری شوند از مردم درخواست می‌کنیم که از خرید دارو از مبادی غیررسمی و بروز مشکلات سلامتی و عوارض دارویی برای بیمار به جد خودداری کنند.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا