Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 1366 ۱۳۹۴/۱۰/۱۰   

اکثر جاده هاي آذربايجان غربي لغزنده است

رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي استان گفت: سطح اکثر جاده هاي آذربايجان غربي لغزنده است لذا رانندگان بايد براي تردد از محورهاي لغزنده وسيله نقليه خود را به زنجير چرخ مجهز کنند.

 به گزارش نای قلم، عباس فرماني در گفت و گویی اظهار کرد: عبور و مرور در جاده هاي اصلي استان جريان دارد و استفاده از زنجير چرخ در اكثر محورهاي برفگير استان به ويژه در گردنه هاي سخت گذر "كله گاوي"، "مائين بلاغ" و "آغ بلاغ" الزامي است.

وي افزود: اکيپ هاي پليس راه، راهداري و هلال احمر در جاده هاي مواصلاتي استان مستقر و مشغول روانسازي ترافيک جاده اي هستند؛ عمليات برف روبي و تيغ زني به دنبال بارش برف و كولاك از عصر روز گذشته تا هم اكنون در جاده هاي آذربايجان غربي در حال اجراست.

اين مقام انتظامي تصريح کرد : سطح بيشتر جاده هاي استان لغزنده است لذا رانندگان بايد براي تردد از محورهاي لغزنده وسيله نقليه خود را به زنجير چرخ مجهز کنند،  عمليات برف روبي و نمك پاشي به طور مرتب در جاده هاي شهرستان هاي پيرانشهر، شاهين دژ، مهاباد، مياندوآب، تكاب، نقده، اشنويه و سردشت انجام مي شود.

رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي آذربايجان غربي در پايان خاطر نشان کرد: با توجه به تصاوير دريافتي از دوربين هاي نظارتي به جهت ابري بودن هوا و وجود مه شديد در محور اروميه به سلماس بخصوص در گردنه هاي " قوشچي " و "قره تپه " استفاده از چراغ مه شكن ضروري است.

انتهاي خبر/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا