اخبار
کد خبر : 13648 ۱۴۰۰/۰۶/۱۰   ۱۱:۰۵:۴۲

اخبار انتظامی آذربایجان غربی؛
اتوبوس حامل ۱.۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در سردشت توقیف شد

 

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: یک اتوبوس حامل یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال انواع کالاهای قاچاق در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان مرزی سردشت شناسایی و توقیف شد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ ایرج حسن‌خانی در گفتگویی اظهار کرد: در راستای مبارزه همه جانبه با پدیده قاچاق، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان سردشت حین کنترل خودروهای عبوری در محور سردشت - بانه به یک دستگاه اتوبوس مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران پس از بررسی اتوبوس متوقف شده، توانستند هزار و ۱۷۹ ثوب البسه قاچاق، ۱۷۹ قطعه لوازم یدکی خودرو و ۲۵ قطعه لوازم الکترونیکی قاچاق را که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف و ضبط کنند.

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی اظهار داشت: برابر اعلام کارشناسان امر ارزش ریالی کالاهای کشف شده، یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سرهنگ حسن خانی با اشاره به اینکه در این رابطه این اتوبوس توقیف و یک متهم دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد، از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات مربوط به قاچاق را با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

* ۹ نفر سارق و مالخر در شوط دستگیر شدند

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی همچنین گفت: ۹ نفر سارق حرفه ای و دارای سابقه سرقت و مالخری در شهرستان شوط دستگیر شدند.

حسن‌خانی افزود: در راستای اجرای طرح امنیت اجتماعی و مبارزه با سرقت و اعلام وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان های نیمه تمام در این شهرستان، موضوع به سرعت در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموران انتظامی با کسب مجوز قضایی به مخفیگاه سارقان وارد شده  و ۶ نفر را دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: سارقان در بازجویی ها به ۹ فقره سرقت اعتراف کردند.

حسن‌خانی: ارزش ریالی سرقت های کشف شده از سارقان ۸۰۰ میلیون ریال بوده است.

وی اضافه کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند.

حسن‌خانی ادامه داد: در راستای برقراری امنیت پایدار در این استان با مجرمان و مخلان نظم و امنیت به صورت قانونی برخورد خواهد شدو پلیس اجازه هنجار شکنی را به هیچ کش نخواهد داد.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا