اخبار
کد خبر : 13647 ۱۴۰۰/۰۶/۰۹   ۲۱:۱۲:۲۴

اخبار ورزشی آذربایجان غربی؛
تیم ۹۰ در دیداری دوستانه برابر تراکتور شکست خورد

 

تیم ۹۰ ارومیه در دیداری دوستانه برابر تراکتور تبریز شکست خورد.

به گزارش نای قلم، در دیدار دوستانه فوتبال دو تیم تراکتور تبریز و ۹۰ ارومیه به دیدار هم رفتند که در این دیدار تراکتور به برتری سه بر صفر دست یافت.

در این دیدار که در زمین شماره دو استادیوم اختصاصی برگزار شد، سامان نریمان جهان، پیمان بابایی (پنالتی) و امیر ابراهیم‌زاده به ترتیب در دقایق ۱۲، ۵۷ و ۷۳ برای تراکتور گلزنی کردند.

فراز کمالوند در طول این مسابقه بازیکنان مختلفی را به کار گرفت تا به آنها فرصت نشان دادن توانایی‌های‌شان را بدهد. همچنین تعدادی از بازیکنان جوان از تیم‌های پایه باشگاه نیز در این مسابقه در کنار بازیکنان با تجربه، فرصت حضور در زمین را پیدا کردند.

۹۰ نیز در این دیدار با ترکیبی از بازیکنان فصل گذشته و بازیکنان تیم امید و جوانان در زمین مسابقه حاضر شده بود تا خود را برای فصل جدید لیگ دسته دو آماده کند.

* افتتاح سالن ورزشی لاجان

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی همزمان با هفته دولت در سفربه سردشت علاوه بر افتتاح دو پروژه ورزشی در جلسه شورای اداری نیز حضور یافت.

به گزارش نای قلم، همزمان با هفته دولت، کیومرث پورایراندوست مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی در سفری یک روزه به همراه محمد آزادی معاون امور ورزش اداره کل به شهرهای جنوب استان سفر و ابتدا در جلسه شورای اداری شهرستان سردشت که در روستای اسلام آباد برگزار شد، شرکت کرد.

وی سپس از محل ساخت سالن چند منظوره این روستا بازدید و مشکلات اجرای پروژه را احصا تا نسبت به تسریع در اتمام پروژه ساخت سالن با رایزنی با مسئولین شهرستانی تمهیدات لازم اندیشیده شود.

پورایراندوست در ادامه از روند پروژه احداث چمن مصنوعی روستای بیتوش که در راستای اجرای مصوبات تفاهم نامه سفر سید مجید سید مومنی مدیر کل دفتر امور حقوقی و امور مجلس وزارت ورزش و جوانان و خسرو ارتقایی مدیر کل دفتر فنی و نظارت بر طرح‌های ورزشی کشور و حسین پور نماینده شهرستانهای سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی بود بازدید کرد.

بازدید از زمین زیبای فوتبال روستایی دولکان و همچنین بازدید از پروژه‌های ورزشی در حال ساخت شهرستان سردشت از دیگر برنامه‌های مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بود.

پورایراندوست در ادامه سفر به شهرهای جنوب استان، سالن ورزشی بخش خصوصی محمد اوراز شهر لاجان را نیز افتتاح کرد.

* افتتاح سالن ورزشی صوفی شوط و یک باب زمین چمن مصنوعی در چالدران

همزمان با ششمین روز هفته دولت سالن زیبای ورزشی صوفی شوط با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان و جمعی از مسئولین افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش نای قلم، کیومرث پورایراندوست در ادامه برنامه‌های هفته دولت در سفری به شمال استان به شهرستان شوط رفت و ابتدا در مزار مرحوم حسن احمدی رند رئیس سابق اداره ورزش و جوانان ماکو که چندی قبل بدلیل ابتلا به بیماری سرطان دار فانی را وداع گفته بود، حضور و به وی ادای احترام کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی در این سفر سالن صوفی شوط را افتتاح کرد.

این پروژه که درآیین افتتاح آن مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو، فرماندارشوط و امام جمعه شهرستان نیز حضور داشتند در زمینی به مساحت 1200 مترمربع و با اعتبار 25میلیارد ریال ساخته شده است.

همچنین با حضور علیپور نماینده ماکو در مجلس و نیز فرماندار چالدران، زمین چمن مصنوعی روستای عرب دیزج با مساحت یک هزار و 125 و با اعتبار 550 میلیون تومان از محل اعتبارات اداره ورزش و جوانان و بنیاد علوی افتتاح شد.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا