Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 13642 ۱۴۰۰/۰۶/۰۹   ۲۰:۱۸:۱۵

رئیس مرکز آموزشی درمانی شهید مطهری ارومیه خبر داد؛
پذیرش روزانه 60 تا 80 بیمار نیازمند داروی رمدسیور در بیمارستان مطهری

 

 رئیس مرکز آموزشی درمانی شهید مطهری ارومیه از پذیرش روزانه 60 تا 80 بیمار نیازمند رمدسیور خبر داد.

به گزارش نای قلم، جعفر کیاست‌فر در خصوص مصوبات اخیر قرارگاه کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان آذربایجان غربی که مصوب شده بود تا تعداد 77 تخت در مرکز آموزشی درمانی مطهری برای بیماران کرونایی تخصیص داده شود، گفت: مرکز آموزشی درمانی مطهری  با همکاری مسئولان دانشگاه و کادر زحمت کش بیمارستان توانست در کمترین بازه زمانی، تعداد 60 تخت در بخش‌های سرپایی، اورژانس و بستری به بیماران کرونایی تخصیص دهد.

وی افزود: سیستم درمان بیمارستان مطهری علاوه بر اینکه به صورت شبانه روز در خدمت بیماران است روزانه تعداد 10 تا 15 بیمار نیز از سایر بیمارستان‌ها پذیرش می کند

کیاست‌فر تصریح کرد: در چند روز اخیر بیمارستان با 10 تخت خالی همچنان پذیرای بیمارانی که به طور مستقیم مراجعه می کنند، بود.

رئیس مرکز آموزشی درمانی شهید مطهری ارومیه در ادامه به بخش تزریقات سرپایی رمدسیور اشاره و اذعان کرد: روزانه با پذیرش 60 تا 80 بیمار در این بخش از ترافیک بستری در سایر بیمارستان‌ها کاسته شده است .

وی در خصوص آمار بیماران پذیرش شده این بخش طی 14 روز سپری شده پس از شروع به کار گفت: خدمات سرپایی برای 300 بیمار انجام شده که از بار بستری در سایر بیمارستان های شهر بطور موثری کاسته است.

کیاست‌فر از عموم مردم درخواست کرد برای کمک به کادر درمان و شکست سریع‌تر این ویروس منحوس پروتکل‌های بهداشتی را به طور کامل رعایت کنند.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا