Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 13636 ۱۴۰۰/۰۶/۰۸   ۲۰:۵۷:۲۹

در جلسه بررسی مشکلات پروژه‌های سرمایه‌گذاری عنوان شد؛
کم‌کاری برخی مدیران در تسهیل روند جذب سرمایه‌گذاری در آذربایجان غربی

 

استاندار آذربایجان غربی از کم‌کاری برخی مدیران در تسهیل روند جذب سرمایه‌گذاری در استان انتقاد کرد.

به گزارش نای قلم، محمدمهدی شهریاری امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات پروژه های سرمایه گذاری اظهار کرد: به واسطه ظرفیت های خدادادی استان سرمایه گذاران راغب به سرمایه گذاری در استان هستند اما با نگاه عبوس برخی مدیران به ضرورت سرمایه گذاری و عدم تسهیل در روندهای اداری باعث دلسرد و فراری شدن سرمایه گذاران می شود.

وی با تاکید بر ضرورت اصلاح نگاه مدیران استانی به اهمیت سرمایه گذاری برای بهبود شاخص های توسعه و ایجاد اشتغال گفت: متاسفانه به دلایل مختلف از جمله بروکراسی اداری و قوانین زائد، مدیران اهمیت حضور سرمایه گذاری را به خوبی درک نمی کنند.

شهریاری ادامه داد: نگاه در حوزه سرمایه گذاری باید تسهیلگرانه باشد. تفسیرهای سلیقه ای در موضوع سرمایه گذاری چالش برانگیز است. انتظار نیست که قانون رعایت نشود، اما می توانیم تفسیر درستی از قانون با دانش و آگاهی ها داشته باشیم.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به معطلی ها در پاسخگویی به سرمایه گذاران در طرح سرمایه گذاری از سوی دستگاه ها به دلیل عدم آشنایی با آیین نامه ها و بی توجهی نسبت به موقعیت استان بیان داشت: اتلاف زمان در سرمایه گذاری تاوان سنگینی در ایجاد انگیزه اجتماعی دارد، سرمایه گذاری باید به موقع به سرانجام برسد و ارزش افزوده به دنبال داشته باشد.

شهریاری خاطرنشان کرد: تا زمانی که اصلاح نگرش ما اتفاق نیافتد تلاش برای جذب سرمایه گذار خارجی و داخلی بی نتیجه خواهد بود.

وی از مدیران درخواست کرد تا نسبت به مقوله سرمایه گذاری اهتمام جدی داشته باشند.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا