اخبار
کد خبر : 13624 ۱۴۰۰/۰۶/۰۷   ۲۰:۵۲:۱۰

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تاکید کرد
اجرای برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی بر اساس سند آمایش سرزمینی

 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی با اشاره به تصویب سند آمایش سرزمینی استان آذربایجان غربی در شورای عالی آمایش سرزمین کشور در سال گذشته، گفت: اجرای تمام طرح‌ها و برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی استان و تدوین اسناد پایین‌دستی باید بر اساس این سند تدوین و اجرایی شود.

به گزارش نای قلم، ناصر حضرتی پر امروز در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با تشریح آخرین وضعیت درآمد هزینه های استان اظهار کرد: امسال 2 هزار و 409 میلیارد تومان درآمد برای استان پیش بینی می شود که در چهار ماهه نخست امسال 631 میلیارد تومان از این میزان درآمد برای استان محقق شده است.

وی اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استان در سال جاری را سه هزار و 45 میلیارد تومان عنوان و اضافه کرد: این میزان اعتبار غیر از اعتبارات وزارت خانه ها، اعتبار ملی و اعتبارات دستگاه های غیر استانی است و تاکنون 43 درصد آن به دستگاه های اجرایی استان تخصیص داده شده است .

حضرتی ادامه داد: از یک هزار و 299 میلیارد تومان اعتبار عمرانی تخصیص داده شده به دستگاه های اجرایی استان 375 میلیارد تومان آن به صورت نقدی و 924 میلیارد تومان نیز به صورت اسناد خزانه تخصیص داده شده است.

در این جلسه اختصاص 273 میلیارد تومان اعتبار برای توسعه و نوسازی شبکه آب روستایی و عشایری و 374 میلیارد تومان برای توسعه و تکمیل راه های روستای استان تصویب شد.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا