اخبار
کد خبر : 1362 ۱۳۹۴/۱۰/۰۹   

اخبار ورزشی آذربایجان غربی

شهرداری ارومیه از سد گوهر کویر گذشت و موقتا صدرنشین شد

تیم شهرداری ارومیه در دیداری آسان موفق شد در سه ست پیاپی مقابل گوهر کویر زاهدان به برتری برسد تا به طور موقت صدرنشین رقابتهای لیگ برتر شود.

شهرداری ارومیه امروز چهارشنبه در سالن غدیر ارومیه در چارچوب رقابتهای لیگ برتر والیبال با نتیجه ۳ بر صفر از سد گوهر کویر زاهدان گذشت.

شهرداری با نتایج ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۱۸ مقابل حریف خود به برتری رسید. این دیدار یک هزار و ۵۰۰ تماشاگر داشت و به مدت یک ساعت و ۱۰ دقیقه طول کشید.

گوهر کویر در رقابتهای این فصل موفق به کسب پیروزی نشده است. شهرداری ارومیه با این پیروزی موقتا صدرنشین شد.

پیروزی تیم والیبال شهرداری جوان ارومیه برابر عقاب تهران

تیم والیبال شهرداری جوان ارومیه در هفته نخست دور برگشت رقابت های لیگ دسته یک والیبال باشگاه های کشور در دیداری خانگی، مقابل تیم عقاب تهران به برتری رسید.

به گزارش ایرنا، در هفته نخست دور برگشت این رقابتها دو دیدار در گروه دو برگزار شد که در یکی از این دیدارها تیم شهرداری جوان ارومیه میزبان عقاب تهران بود.

این دیدار عصر امروز چهارشنبه در سالن مخابرات ارومیه برگزار شد که در نهایت با نتیجه 3 بر 2 به سود تیم شهرداری جوان ارومیه به پایان رسید.

تیم شهرداری جوان ارومیه ست های سوم، چهارم و پنجم را به ترتیب با امتیاز های 25 بر 14، 32 بر 30 و 17 بر 15 پیروز شد و ست های اول و دوم را با امتیازهای 25 بر 21 و 25 بر 20 به حریف خود واگذار کرد.

سرمربی تیم والیبال شهرداری جوان ارومیه برای شروع این دیدار از ترکیب توحید اصغری، صابر علیپور، سعید مرادی، سجاد سیفی نیا، مهدی ساعدی فر، میلاد حمیدی و آرش آقاپور (لیبرو) استفاده کرد و در ادامه به احد رضایی، میلاد فتاحی، رضا تاروردی و سینا بوداقی اجازه بازی داد.

سرمربی تیم عقاب تهران نیز در ابتدای این مسابقه از ترکیب هوشنگ یزدانی، میثم فریدی، میثم تیموری، سید فخرالدین رضوی، علی رحمانی، محمدرضا عوض پور و عبداله حبیبی (لیبرو) استفاده کرد.

فرج الله فرج اللهی به عنوان ناظر این دیدار و اصغر میرزایی و بهزاد جهانی به ترتیب به عنوان داوران اول و دوم امر قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند.

تیم شهرداری جوان ارومیه با این پیروزی 7 امتیازی شد و به رده سوم جدول صعود کرد.

در هفته دوم دور برگشت این رقابت ها روز چهارشنبه (16 دی ماه) تیم شهرداری جوان ارومیه میهمان تیم مقاومت فرمانداری مهاباد است.

تیم شهرداری جوان ارومیه در گروه دوم این رقابت ها با تیم های مقاومت فرمانداری مهاباد، حمل و نقل سراسری سرمست، عقاب تهران و ملوان تهران هم گروه است.

ایجاد فرصت برای استفاده از بازیکنان ذخیره، دستاور مهم بازی با گوهرکویر بود

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: امروز فرصتی پیش آمد تا مقابل تیم گوهر کویر زاهدان بتوانیم بازیکنان ذخیره و جوان را از ابتدای بازی به میدان بفرستیم که این امر می تواند برای تیم مثمر ثمر باشد.

ایجاد فرصت برای استفاده از بازیکنان ذخیره، دستاور مهم بازی با گوهرکویر بود

جهانگیر سید عباسی عصر چهارشنبه پس از پیروزی 3 بر صفر تیمش برابر تیم گوهر کویر زاهدان در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: با وجود اینکه بازی راحتی در پیش داشتیم ولی تمام هدف کادر فنی شهرداری ارومیه این است که با حفظ هماهنگی بیشتر بتواند تمامی دیدارهایش را با کمترین اشتباه تیمی به اتمام برساند.

وی اضافه کرد: تیم زاهدان در ست دوم تا امتیاز 19 پا به پای بازیکنان ما پیش آمد ولی در ورزش والیبال امتیازات بالای بیست از حساسیت بیشتری برخوردار است.

وی گفت: تیم شهرداری ارومیه هفته آینده بازی بسیار حساس و سختی مقابل سایپای تهران دارد و کادر فنی تیم تمرکز خاصی بر روی این دیدار دارند.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه ادامه داد: تیم والیبال سایپای تهران تیم کامل و با سابقه ای است و شخصیت قهرمانی و حرفه ای دارد و امسال در پست های پشت خط زن و دریافت کننده قدرتی بازیکنان آماده و خوبی در اختیار گرفته است.

وی افزود: تیم هایی همچون پیکان و سایپا تهران به علت داشتن ساختار باشگاهی ریشه دار و با سابقه و با توجه به دارا بودن تفکر حرفه ای بازی های خوبی برابر حریفان به نمایش می گذارند.

تیم شهرداری ارومیه در هفته پانزدهم رقابتهای لیگ برتر باشگاه های کشور با پیروزی مقابل تیم گوهر کویر زاهدان به طور موقت در صدر جدول قرار گرفت.

این دیدار به درخواست تیم والیبال گوهر کویر زاهدان و زودتر از موعد مقرر، عصر امروز چهارشنبه در سالن شش هزار نفری غدیر ارومیه برگزار شد و تیم شهرداری ارومیه با نتیجه 3 بر صفر به برتری رسید.

تیم شهرداری ارومیه در هفته چهاردهم این رقابت ها روز یکشنبه هفته آینده (13 دی ماه) میزبان سایپا تهران است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا